09 Julai 2014

Aksi & Memek Muka Yang Menggelikan Hati ;)

[1]
ni la perangai dia...
bila tak dapat apa yang dia nak
mula la nak merajuk
pastu taknak kawan

'uweekkk! taknak kawan mama'

tapi yang peliknya...
dia yang taknak kawan mama
patutnya mama la yang sedih & menangis
ni tak, terbalik plak dah
dia plak yang nanges, hahaha!
comel! geget baru tau!

taknak kawan mama selalu…
nanti mama amik baby lain buat kawan
baru tau ;P

[2]
konon nak buat duckface ke tu? hahaha!
serius ini memang lawak!
tengok banyak kali pun akan tergelak jugak
hahahah!
padahalnya, nayli tengah tanya kat papaZN
'papa buat apa tu?!'
tapi ekspresi muka terlebeyyy suda :)
hahahah! 

[3]
ni taktau siapa ajar dia ;)
dia dengar mamaZN cakap ke...
atau abang zack yang ajar, hahaha..!
adaaa je akal budak kecik ni tau!
cuba teka apa yang dia tengah cakap masa buat aksi camtu? :)
gaya tak menahan tu, hahaha!

sebenarnya dia tengah cakap... 'ek elehhh'
hahahah!
memang lawak :P






18 comments:

lieyalatif berkata...

hahaahh suke pic yg ala2 "pi raaaaahhhh" ..comel jek....

tu le nad..die yg tak mo kawan pastu die yg melalak dulu haahahha...tetap ade unsur2 kemanjaan di situ....

lia berkata...

ha3 hat x nak kawan dgn mama 2 kan... muka nak geget je... meyh jumpa Nayli, acik nak gomoi2 ;)

Sue-Rya Qistina berkata...

hahaha..seriously mmg comel!

salwana nordin @ che'wa berkata...

amboiiii nayli..

bijak sgt ni!

Sidratul Muntaha berkata...

sama je mcm ara
dia yg amuk lps tu dia yg menangis
hihih

Falsya berkata...

hahahaha...comelll comelll..ish baby nayli nie..mmg mengundang kene gigit betul laaaa..

Mama Lynd berkata...

Taknak tengok Nayli.

MizzTina berkata...

ek elehhhh, cubit pipi tu kang

Nory Zoulkefle berkata...

heheh...
lawak taw nayli ni..

Naemah Umi berkata...

Comel je dia wat muka cam tu hehehe...nayli ooo nayli :D

eima berkata...

pesal comey sgt ni...berbeza kan si adik ngan abg...abg behave sgt ....si adik agak ganas..hihi

Lily@MamaZaraZareef berkata...

hehehe..sejak bila nayli suka buat duck face niiii..comelll..=p

mamaarifakeem berkata...

Adooooiiii... ganaz la kamu nayli... lawaak lawak.... ^_~

Adlin Mohamad berkata...

hahahha muncung tu x henggat yea kekekke pandai dia .. jenis kyreen plak kalau snap pic mata tutup

kayyana berkata...

hahaha.. comel nye... makin bijak makin banyak akal ye.

LYAfrina berkata...

haha..kelakar nayli..makin besar makin pnjang akal..

fieda berkata...

adoii..kelakr comey la..

Fiza Rahman berkata...

Comel ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...