25 Jun 2014

Wordless Wednesday : Senyum Paksa :P

muahahaah!
dah mak dorang ni suka bebeno amik gmbo
sampaikan terbantut keseronokan dorang nak bermain, hehe :P
alaaa, kejap je pun... bukan lama ;)

senyum diorang berbeza
tapi menyampaikan maksud yang sama
SENYUM PAKSA
:p


13 comments:

Adlin Mohamad berkata...

kira ok la anak2 memahami so layankan je la kehendak mama dia yg suka snap gambar hehehe

salwana nordin @ che'wa berkata...

maknya pun suka beno senyummmmmm :)

tak penah tgk muka masam!

::NureeN:: berkata...

hihii... tu la kan.. sama la kita
suka snap pic anak2 n paksa drg senyum hahaa

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Paksa rela tu Nad.. nampak riang jer tu :)

lia berkata...

ekekekeeee kita pon sama tp depa langsung x pandang camera, lagi haru ;)

syawalsimpsons berkata...

tak nampak sgt muka terpaksa tu ...cumill

Naemah Umi berkata...

Comei sgt senyum paksa ni hehehe

mamaarifakeem berkata...

Kiki... jelas sekali keterpaksaan... tomeii...

eima berkata...

nayli tu la nampak sgt tu .. hahhahaha comey

Fiza Rahman berkata...

Senyum paksa pon nampak comel.

aLyNnZ berkata...

Haha..sabo je ler mamanyer pun..tp kalo tak paksa langsung taknak bergambar taw..mama seorang blogger harus ler jap2 nak snap pic..haha..

fieda berkata...

comey jugak senyum paksa pun..hihi

Nory Zoulkefle berkata...

senyum paksa ke tu? hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...