04 Jun 2014

Wordless Wednesday : Sambil Jaga, Sambil Mengira ;)

sesambil jaga orang sakit (zakwan)
TERrajin plak nak mengira duit tabung dorang ni, hehe

mencabar gak time nak mengira
sebab ada budak tu sebuk nak menyusun syiling jugakkk
makan masa la jawabnya, huhu!

agak-agak ada berapa RM?
ada bran nak cuba teka? ;)

15 comments:

Mar Mansor berkata...

banyak nye syiling..rajin menabung nih..kompem more than 100

lieyalatif berkata...

kagum lieya nad, zakwan dah sunat awal2....terus tunjukkan hubby lieya ....nanti nak buat dayyan gitu laaaa...

rajin nad...lieya pi bawak tabung haji jek masuk dlm mesin kire syiling die je hhahaahah...dasar pemalas kan....

rase2 dlm 86.30 kot...

syawalsimpsons berkata...

dapat la RM40 kot

idzwa kamaruddin berkata...

rm110?

Adlin Mohamad berkata...

banyaknyaaa ..budak2 umah ni simpan 10sen ngan duit 1 kertas je hahahha x kira lagi ada bape

salwana nordin @ che'wa berkata...

banyak gak duit tu..simpan terus dlm bank :)

btw camna zakwan?dah beransur baik?

Gieyana berkata...

Wow byknyaaa....mls nk kira nih..klau kira time ada najlaa cfm msuk mulut dia nih! Ekeke

eima berkata...

byknye .... duit yg kami dok simpan syiling tu asek dok korek standby alsiha nk main keta gerak coin tu .... abis aku kutip duit 50sen .. huhu yg tingal dlm tabung cuma 20, 10 je

mamaarifakeem berkata...

Waaah masyuuuuk.. hihi..
Banyak tu...

Oooh tahniah abg zack, berjya harungi cabaran bersunat.. take a good care... arif kalaj ditanya, nak sunat tak... takmooo jawab dia, sbb dia ada tgk movie apa tajuk tak ingat yg ada tok mudim tu.. seram pada dia...hehe...

kayyana berkata...

yana try teka ek.. RM145...? hehehehe

kayyana berkata...

eh tak.. RM115

Fiza Rahman berkata...

Banyak tu. RM200 kot.

Masya berkata...

berapa yer... banyaknya rm 98.50 kot haha.. siap ada 50 sen lg ...

kt org salunya duit syilling jrg kira pg tbg haji jer dia org kira pakai mesin, tp skrg kena buat sendiri kat mesin tu nnt dpt resit.. ikut resit tu tulis kan slip simpanan .. maju dah tbg haji...

QasehnyaRania berkata...

150
rezeki zakwan :)

Nory Zoulkefle berkata...

150 maybe....banyak jugak tu...tabung rizqy pon nak penuh dah tu...tak sabar nak kira jugak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...