16 Jun 2014

Tamatlah Sudah...

abes la sudah cuti sekolah selama 2 minggu...
bermula la sesi persekolahan penggal yang baru
pagi-pagi pun bz semula, huhu!
jangan zakwan buat perangai di hari pertama dah la T_T

cuti sekolah zakwan abes camtu aje
dengan berehat kat rumah semata-mata
kami tak ke mana pun cuti sekolah ni
almaklum, budak kena berehat sebab 'sakit', hehe...
alhamdulillah, cukup 2 minggu zakwan betul-betul sehat dah :)

kesian dia terperuk je kat umah
sabtu ahad (kelmarin & semalam) baru bawak berjalan
dekat-dekat je pun...
hope zakwan hepi walaupun tak 'tido hotel'
in shaa Allah ada masanya nanti, k!
hehe

macam biasa, hari baru rambut pun kena la baru :)
rimas betul tengok rambut zakwan
cepat betul panjangnya!
dah rupa apa dah dia...
rambut pendek baru ensem anak mama ;)

nayli pun mcm terpegun tgk abang zack dengan rambut baru tu, hikhik
klakar nayli ni :P

9 comments:

mama tisya berkata...

lps berkhatan, nmpk zakwan dh besar sgt mcm dh sekolah rendah

syawalsimpsons berkata...

serius hensem zakwan tau

lia berkata...

mmg Zakwan nmpk lebih hensem berambut pendek ;p

Masya berkata...

wahh bebas .. merdeka... merdeka yer...

alahai nad .. sorrylah x jemput kami buat malam .. sedara mara je dtg... ptg tu saja buat suprise potong kek utk amir... nanti dtglah raya ye .. klu ada rezeki lbh ade bajet baru pikir nak buat open house..

LYAfrina berkata...

yeayyy..
back to school

QasehnyaRania berkata...

yeay merdeka sudah hihi
smart la abg zack nayli ni (:

Falsya berkata...

Hensem dh zakwannn..dan bermula la kembali bersesak kat jalan pagi2 nak gie keje..ahahahha..

mamaarifakeem berkata...

Akak pun tak bw anak kemana cuti sekolah ni ..sian depa.. masuk sekolah dhsemalam, dgn rambut pnjgnya.. zakwan dh encem, patut la adiknye terpegun..ihiks.. lawak la nayli.. :-)

Fiza Rahman berkata...

Handsome lpas dah potong rambut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...