14 Mei 2014

Wordless Wednesday : Mengidam Char Kuey Teow!

mana nak dapat yg sedap kat klang ni?
yang setaraf kesedapan
macam char kuey teow kat sg dua, huhu!
terliur kot!
adoi, ni bukan mengidam ada isi ye
ni mengidam mengada, haha!

tq kak Gie, sbb share gambar ckt sg dua
terubat rindu saya, hihihihi ;)

p/s: nak ajak papaZN pusing klang la malam ni, cari ckt! :P

8 comments:

Love Umi berkata...

Yum yummm...sedap tuuu....adehh leleh sudah...erkkkk

Love Umi berkata...

Yum yummm...sedap tuuu....adehh leleh sudah...erkkkk

Gieyana berkata...

Haha...siannya..perghhh Nad! Mmg sedap laa.. Tmbh lak last mkn bfore preggy Najlaa lg! Perghhh btambh2 sedap! Ekeke..ni ayat utk ks Nad leleh lg ni! Gd lyck k babeh!

QasehnyaRania berkata...

dh jupe ke kak..
selamat mencari.. hihi
dh jupe update k

Falsya berkata...

Huwaaaaaaa,.kejammmmmnyeeeee..nak jugakkkkkkk...nie yg kene dinner kat mali's esok nie..walaupun xsama janji ckt pun jadiklaaaa..hehee

Fiza Rahman berkata...

Kecur ailio. Trus rasa mengidam gak ni.

el berkata...

ada tu kt klang tu..cari jgn x cari..kang mlm2 ngigau haha

Masya berkata...

mana eh, kalau area meru kot .. mcm pernah nampak bena ada jual ckt sedapp tp x hinggat belah mana ... mcm kt org dulu suka makan dkt pendamaran indah .. skrg ni dah lama x pg, sbb selalu ramai org .. xtaulah ade lg tidak.. dah lama sgt x pg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...