07 Mei 2014

Wordless Wednesday : Kena Tidur Luar! ;)

tu la, siapa suruh balik paling lambat? ;)
dalam bilik & ruang tamu takde port kosong dah
'askar-askar' dah bergelimpangan amik tempat tido, hehe
takde ruang
yang ada kat luar atau kat dapur, kihkihkih
kita pilih luar la, sejukssss sket
kalau dapur nanti bising kelentung kelentang sbb tgh bz nak berkenduri kendara
yang tak bestnya, banyak nyamuk!
tapi walau banyak nyamuk pun, 2 beradek ni steady jek tido sampai ke pagi ;)

15 comments:

::NureeN:: berkata...

hehe.. meriah ni kenduri kendara ramai2 blk..
ala ciannyerr tdoq bertemankan nyamuk, kelambu x der ker?
klau nureen sure x leh lelapkan mata.. nyamuk suka mai kat telinga hehee

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Ala .. kesian nya Nad.. tapi adatlah bila kenduri kendara ni rumah memang selalu penuh kan :)

Sidratul Muntaha berkata...

kalau blik kampung
satu umah smpai ke dapur mmg ade port tido
since adik berasik orang umah 13 beradik
haaa kau..
includes anak sedara n bini n anak anak2 sedara
layannnnnnn

lieyalatif berkata...

kikiki situasi same laa kalo balik kg nad oiii...tapi lieya jenis mmg suke tdo luar...sejuk jeeeee...

Falsya berkata...

Heheh..sesuatu betul tajuk nad tau..ahahaha

salwana nordin @ che'wa berkata...

wahhhh...relax je tido luar ye :)

make sure pasni balik awal tau..kesian bebudak tu ha hhheeeee

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

letih gamaknya..
mmg tido lena la..

teringat lg akak..
masa blk kg dulu kan..
sure pasang kelambu..
satu family..satu kelambur..ahha..
kn byk nyamuk...hikss

dalila berkata...

kite pun lebih suke tdo kt luar kalau blk kg..dlm bilik panas..lgpun bilik xbyk..spupu2 ramai..yg baru kawin je dapat tdo dlm bilik..hikhik..

syawalsimpsons berkata...

rindunya nak balik kampong umah tok kat kulim sana tu..terus teringat zaman kecik2 dolu gini la...

eima berkata...

luar kat beranda rumah ke ....
klu kami la tido dlm keta je la ..sbb tatahan nk bernyamuk ..mmg tak leh nk lena la .. nyamuk sekor pun laki ai tu jg meroyan jap ... hahhahah

tp time kenduri cam ni standard tp yg syoknye meriah

msredcheesecake berkata...

kat kpg ke ni?

Adlin Mohamad berkata...

kami kalau balik bagan datok cam tu la..tido bersepah hehehhe sbb family belah bapa mertua ramai sgt .. last2 ada yg tido kat surau depan tu hehehe

Fiza Rahman berkata...

Tak perlah. Janji ada tempat nak tido. Seronok sbb meriah kan :-)

QasehnyaRania berkata...

hihi.sekali sekala.tak pa kan

el berkata...

weols lak lau blik kampung suka tido kat luar...sejukkkkkk
w/pun ada bilik hehehe
budak2 mn tau nyamuk bagai
asal dpt tido..shurgaa ok haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...