28 Mei 2014

Wordless Wednesday : Anak-Anak Zaman IT

comel je bersusun ngadap laptop :)
tengok kepala mana depan sekali
kemain tu konker kawasan, hehe...

ni la anak-anak zaman sekarang
anak-anak zaman it :)
yg kecik pun dah pandai
kita yg beso ni plak kadang terkial-kial
hehe

masa dah berlalu
zaman dah berubah
rindunya zaman kecik-kecik dulu
main polis sentri, main mak-mak,
main teng-teng, main lompat getah, main tutup botol, main batu seremban

sekarang? ada nmpk ke bebudak main lagi mainan sume tu?
jarang dah kot kan?
rindu!

11 comments:

Chekgu Azrine berkata...

Haah..semua main tab je..yg ada pun main bola kot

Masya berkata...

samalah kalau kat rumah merua .. berkerumun memasing kalau blk kg...

kuda mainan sy belikan hadiah utk ank buah kikikiki

zarena heeney berkata...

mmg nak dah takder dah bdk2 skang nie nak main mcm mainan kita dulu2 tu

skit2 dgn gadget jea

msredcheesecake berkata...

jom main lompat getah...hheee

LYAfrina berkata...

budak-budak zaman sekarang.
advance belaka

Falsya berkata...

Rindu gak zaman2 dulu..main konda kondi, main getah, main bola cop..huwaaaaa..

Hamboiiii yg kepala paling dpn tuh,,geram betulllll..;)))

mamaarifakeem berkata...

Huuu...
Balik johor baru ni jer, tengok anak2 main neneknenek si bongkok tiga.. lain2 takde.. rindu kan...
Amboi nayli ke tu? Ihiks...

syawalsimpsons berkata...

ni kak long kawasan ni konker laptop...hahahahahhaah

lia berkata...

bersusun rapat bukan main he3...

Fiza Rahman berkata...

Tu lah kan. Tak sama mcm zaman kita dulu.

eima berkata...

Tu la kan....fagim dulu main lappy pastu hp pastu ipad/tab...mainan ttp beli tp gadget jg yg dicari...kadang tu kita tak ingat cr nk buka diorg lg terer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...