07 Mei 2014

Terima Kasih Adik! Terima Kasih Kakak! :)

seronok, happy, terharu, sebak, rasa disayangi - semua rasa pun ada, haha!
seronok dikelilingi kawan-kawan yang baik hati, yang ingat-mengingati
cewah! haha!

pada cha, tq atas ingatan hari lahir yang diberikan
tetiba mintak alamat
tetiba hadiah dah sampai
kejutan jek gayanya tu, suka mak :)
terharu sangat
tenkiu-tenkiu-tenkiu
kawan-kawan, semalam besday cha, haha!
happy belated besday ye cha!

terima kasih jugak pada chekgu azrine
sebab hadiah yang diposkan dah pun sampai
hadiah ni sempena menang kuiz kat blog kak azrine
tak sangka plak jadi org terpantas yang menjawab soalan :)
cantek tudung bawal tu
corak pun ala-ala paisley
memang kena dengan minat ai ;)
tq kak! sangat-sangat hargai...

moga dimurahkan rezeki yang melimpah ruah buat kawan-kawan yang baik hati...
bak kata orang,
rezeki jangan ditolak, musuh jangan sekali-kali dicari
kalau orang lain yg nak bermusuh, lantak pi
jangan kita jadi cam orang tu sudaaa...
takde pekdah :P

16 comments:

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah. Murah rezeki :-)

::NureeN:: berkata...

wahhh... suke3x....
alhamdulillah rezqi kan

Azura Aziz berkata...

wahhh, dpt tupperware lg.. shuke ;)

Iela Fazielah berkata...

wah...untungnyer....

Falsya berkata...

Alhamdulillah..santik2..;))))

salwana nordin @ che'wa berkata...

alhamdulillah..rezeki..tahniah!

buat baik berpada2, buat jahat jgn sekali2 kan :)

*∽ IZAN ∽* berkata...

Alhamdulillah.. Nad sememangnya dikelilingi dengan sahabat handai rakan taulan saudara mara yg baik2.. tumpangg happy!!!

eima berkata...

tahniah ....
dua2 besh ..

hepi belated besday ch@

Pn. Zana berkata...

salam ..

jom join ! http://sasuzanazanudin.blogspot.com/2014/05/jom-buang-lemak-sebelum-raya.html

QasehnyaRania berkata...

rezeki.alhamdulillah

aamiin
tahniah kak

Chekgu Azrine berkata...

Welcome sis..
Hope sis suka..
Sebab akk pun bli jgk 2 helai..
Mmg best pakai

ch@ berkata...

terima kasih kakNad, siap mention kat sini pulek, malula aiii.
thanks to be my fren. le biu sis.

Adlin Mohamad berkata...

sbb nad pun suka menghukur tu murah rezeki ehhehe

mummy_ayu berkata...

Ayu dah wish lume ker? lupa la..dah la slow skt berblog sekarang nie..a
apa pun..happy belated birthday!!
semoga panjang umur, murah rezeki, sihat & happy selalu..
:-)

el berkata...

wahhh manyak untung haha
rezeki uols sekeluarga
pas ni leh isi ayaq oren dlm bekas tu hehe

mamaarifakeem berkata...

Untung berbaik dgn ramai org :-)
Huu.. tak sempat kasi apa2 utk nad lg.. wuu.. tudung tu tgn musim kn skrg.. cantik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...