29 Mei 2014

Pilih, Jangan Tak Pilih... -___*

ni la dia...
mak nak kemas almari baju
anak dara dah berguling soh bukak kan baju
motif?
sebab nak pakai bju lain, nak pilih sendiri
pffttt..!

tengok la, stokin dah siap pakai awal-awal
pastu baru cari baju yang berkenan
adoi la hai, dok umah je pun, nak...
bukan nak jenjalan ke mana pun
padahal baju dalam lemari tu baju utk gi jalan-jalan

layankan aje
janji jangan bersepah dalam almari tu sudahhh
kang mak bertukar hijau plak kang, haha!

mood berblog dah dipukul ombak hingga ke tengah lauttttt!
aptb!

15 comments:

mama tisya berkata...

nanti p shoppingmall nayli dh tau la nk pilih sdiri bj berkenan...mama & papa sila standby extra duit dlm poket hehe

syawalsimpsons berkata...

cekci la nayli..kikikiki...dah mmg betoi2 nak melaram dah ni..siap sedia mama..kikikiki

mama ila berkata...

oppssss..seksi baby nayli..hahaha..lucu betul..dah pandai yer pilih baju sendiri =)

eB berkata...

geramnya tengok... geget kang ha... hik3

::NureeN:: berkata...

hihiiii
masa anak sulung nureen baya nayli pon mcm ni
tambah skrg lagi la kan.. melaram no1...

Fiza Rahman berkata...

Nayli yag bambam. Pening nak pilih baju yer nakk...hehehe...

Chekgu Azrine berkata...

hamboi nayli!

seksinya anti tengo...hahaha

Nigina berkata...

huhuhu rania pun macam nad... kekadang nak tido pun nak pilih baju lawa lawa.. tension mak...

kayyana berkata...

hahaha.. comel nye tgk die pilih baju tu kak... lpas ni akak takyahlah pilihkan baju untuk die.. biar die pilih sendiri.. hehehe

LYAfrina berkata...

hihi..comelnyer..kecik2 dh pndai pilih2 sendiri.. kna buat wardrobe cam sofea the 1st ni

eima berkata...

Amboi...kemain die...

nad...2-3 hari ni xsempat nk buka blog....nk bw pun bz sikit..

mamaarifakeem berkata...

Hakhak... dh jd anak dara dah tandanya tu.. ihiks... tomei jer ^_~

Rizziela berkata...

cekcinya dok pilih baju

ch@ berkata...

aduhaiii comelnyaaa baby nayli. perangai pun sgt la comel. pilih yg pink2 ye nayli.

Masya berkata...

hahaha.. nayli² buat kt tergelak.. tu siap berstokin lg kat rumah dah kenapa.. mcm ni lah ragamnya klu ada anak dara kan.. mesti mencuit hati.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...