29 Mei 2014

Menang RM10 Untuk Komen Terbaik

alhamdulillah...
dapat RM10, Bro Eyriqazz kasi, hehe
sebab terpilih menjadi peng'komen' terbaik di blog beliau :)
rezeki namanya tu

mana ada orang yg suka-suki nak kasi free, ye dop? :)

terkejut malam tadi dapat email dari empunya diri
mengatakan yang komen mamaZN terpilih menjadi yang terbaik
tak sangka la jugak
komen pun biasa-biasa je sebenarnya hehe
tq banyak-banyak Bro Eyriqazz!
banyak kali dah kot menang dari blog blogger hebat ni
Bro Eyriqazz ni pun memang rajin 'memberi'
berkat dari selalu memberi tu la
beliau pun makin maju nampaknya :)
tahniah ye, baru dapat anak ke-3

8 comments:

mama tisya berkata...

tahniah nad

syawalsimpsons berkata...

tahniah nad...rezeki ni

lia berkata...

Alhmdlh... rezeki yg menerima & memberi ;)

lieyalatif berkata...

tahniah nad...rezeki tuh....

el berkata...

tahniah nad :)

Masya berkata...

tahniah nad...

Fiza Rahman berkata...

Tahniah nad.

kayyana berkata...

tahniah kak.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...