12 Mei 2014

Hari-Hari Adalah Hari Mama ;)

assalamualaikum, selamat pagi :)
mood kelauuuuuttttt arini, haha!
sebab esok cuti wesak day
mesti ramai yg sambung cuti arini kan?
hehe...
nak je suruh papaZN & zakwan cuti gak
tapi tak bleyyy ^___^
nanti mamaZN yang kena ceramah dengan zakwan
pasal 'betapa pentingnya pegi sekolah', haha!
okeh, insaf! >_<

setiap ahad minggu pertama dalam bulan 5
adalah hari istimewa buat semua ibu
so, happy mother's day buat semua mommies out there!
sebenarnya hari-hari pun adalah hari ibu 

pada mereka yg belum bergelar ibu
in shaa Allah harinya pasti tiba
ingat dan yakinlah dengan rezeki Allah
yang penting, terus bersabar, terus berusaha, terus berdoa
selebihnya tawakkal saja pada Dia
mamaZN doakan utk kalian
mamaZN paham apa kawan-kawan rasa
sebab pernah jugak alaminya sebelum ni
-_____-

jumaat lepas zakwan ada kasi kejutan
hepi tak terkata dia, siap suruh mamaZN tutup mata :P
layankan aje la...
sekali... 'taraaa!!!'
ada kad ucapan hari ibu rupanya
mood terharu sangat!
tenkiu zakwan, mama sayang zakwan banyak sangat!

petang semalam pulak saje sembang dgn zakwan
boleh plak dia buat lawak
adoihai, layankan aje la...
janji anak-anak happy 
tu pun dah cukup buat mama :)

16 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Selamat Hari Ibu buat Nad juga..

Seronokan bila dapat kad dari anak2 ni kan Nad.. :)

syawalsimpsons berkata...

seronokkan bila dapat surprise dari anak2 kan

Chekgu Azrine berkata...

Happy mothers day sis..

::NureeN:: berkata...

sweet la zakwan ni :)

idzwa kamaruddin berkata...

selamat hari ibu!! :)

lia berkata...

wpon surptise mereka hanya kad biasa, tp lebih d hargai dr kad mahal dari kedai... kan...

Falsya berkata...

Vavavvava..suweetnye zakwan..heheh..

Best betul gie keje arinie..jalan clearrrrrrr..;)))

Mar Mansor berkata...

saya tumpang seronok..

salwana nordin @ che'wa berkata...

alahaiiii sweetnya..

setiap hari adalah hari ibu utk kita ingati kan!

dalila berkata...

Selamat Hari Ibu Nad..
Btl la..hari2 pun hari ibu kannn..
tp siyes besttt kalau dpt surprise dr ank2..hihi

Wan Amira Wan Salleh berkata...

zakwan is so cute

Fiza Rahman berkata...

So sweet. Selamat hari mama Nad ☺

Love Umi berkata...

sweetnye diorg wat surprise...
setiap hari adalah hari ibu, ye betul tu, setuju sgt :)

QasehnyaRania berkata...

slamat hri ibu :)

akak, so sweet.. best kan bila disurprisekan mcm ni..

mamaarifakeem berkata...

Pandai zakwan ambil hati kan, siap buat lawak slamber dia pulak tu, ihiks.. comel :-)

Masya berkata...

pandai zakwan suprisekan ibu dia ... amir sibuk latihan sukan tahun ni x dpt kad hari ibu .. ayah dia pun bizi .. sempat wish kat wasuup jer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...