16 April 2014

Wordless Wednesday : Ole-Ole Dari Langkawi ;)

... apa lagi kalau bukan cekelat!
hehe
;)
sampai termimpi-mimpi kesedapan almond whittakers tu
tapi bila dah dapat, x selera nak makan la plak!
Allah tarik nikmat selera makan buat seketika...

kirim drp kawan sekolah yg bercuti ke langkawi...
dekat 2-3bulan gak asek postpone nk gi amik kt beliau, hehe

yumyum, nak? ;)

18 comments:

Falsya berkata...

Kalau sape2 gie langkawi kan pastu bagi ole3 mesti cekelat..tp xpe..aiiii loikeeee!!!..hehehe

Chekgu Azrine berkata...

Sedapnya..beruntung!!

Sis punya hadiah nanti ye..saba tau sis

mama tisya berkata...

bila ntah nk merasa whittakers tu

el berkata...

almond gold tu lagi sedap dr daim hehe

msredcheesecake berkata...

DAP DAPNYE....

Myra Jay berkata...

Myra suka yg Almond Gold tu sedap :)

salwana nordin @ che'wa berkata...

naakkkkkkkkkkkkkkkk hhheeee

tp utk anak3 la, maknya bukan penggemar cekelat sgt..gigi sensitip kkkaaaa

Nida Mohd berkata...

sedapnya...suka kisses yg ada almond dalam dia tu..daim pn sedap jugak..

:: idzwa :: berkata...

amboiii..meh sini share..kekeke..

lia berkata...

coklat... mana bole nak tolak he3

Fiza Rahman berkata...

Whittakers tu memang sedap. Masih demam lagi yer nad. Demam ada makna ker...hehehehe...

syawalsimpsons berkata...

nak sikit..amboii sedap ni...

Cho Zila berkata...

nak..nak... akak yang hantu cekelatni memang terliur dahni..

idayu096 berkata...

Sy br kirim kawan pg lgkawi..weekend ni baru die balik..xsabarnya nk tg whittaker..

Azura Aziz berkata...

bestnya Daim tu...

Masya berkata...

coklat x dpt dipisahkan dgn langkawi kikikiki

Sweetmama berkata...

almond gold whittakers tu feberet k.eija,
kami pun minggu ni mewah mkn coklat sbb dpt ole2 coklat dari atok dan nenek zaquan n ziqry yg baru blk dr bercuti di langkawi.

QasehnyaRania berkata...

almond gold whittakers my peberet tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...