23 April 2014

Wordless Wednesday : Mesyuarat Pintu Belakang :P

ala-ala mesyuarat tingkap kekdahnya
:)

zakwan : saya ada patung spiderman
kawan : saya ada patung power rangers. lagi besar!!!
kawan : cantik kan selipar saya. stoberi lagi
zakwan : cantik, saya ada terompah je...

nayli : nak pinjam selipar, bleh? :P haha!

budak-budak,
budak-budak...

zakwan bertemu zakwan
ni anak jiran selang sebuah rumah
namanya zakwan
anak jiran depan umah pun zakwan gak namanya, hehe
:)

12 comments:

Azura Aziz berkata...

amboi korang haha...

nad, angel hair tu spesis spageti. kalau nk beli pergi kt area spageti. mmg ada tulis angel hair. halus sikit dr spageti, mcm bihun kekdahnya bila dah celur.

salwana nordin @ che'wa berkata...

eh..sama pulak namanya ye..

ahli mesyuarat pintu belakang la kiranya ni ye hhhheeee

Rai Ourkizuna berkata...

macam common pulak nama zakwan.. nanti panggil semua menoleh.. haha..

Falsya berkata...

Ramainye nama zakwan..hehe..

Conel je budak2 punye borak2..nak nak lak si nayli bambam tuh..tetibe nk pinjam kasut..ahahahhaha

lia berkata...

wahhhh Zakwan nama glemer tu... eyhhh perbualan tu depa mmg ckp ke?

Fiza Rahman berkata...

Hehehe...comel jer tgk dorang.

Budak Kampung berkata...

hahha mesyuarat pintu yg sempoi

dalila berkata...

Hihihi..bukan main lagi ahli2 mesyuarat pintu ni.. ;D

QasehnyaRania berkata...

sabor je la..

Lily@MamaZaraZareef berkata...

ohhh..ramai geng ZAKWAN ye kat sana...hihihihi

mamaarifakeem berkata...

Comel cakap SAYA ... :-)

Adlin Mohamad berkata...

diaorg ni kalau dah berkawan mak pulak stress.. kyra balik umah dah jerit panggil nama anak jiran depan pastu berlari main depan surau adik2 pulak allak nk ikut ... sbb tu cari umah terers main la korang depan umah xpe ..ni umah apartment bila turun bawah dah apak kena monitor langsung xleh buat apa ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...