30 April 2014

Wordless Wednesday : Menu Untuk Lunch, Yummy! :)

ni bukan menu lunch hari ni
ni menu lunch utk ahad 2 mggu lepas, haha! :P

tetiba teringin nak makan bawal sweet sour & kerang rebus cicah sambal kicap
sedapnya!
ada jelatah timun, papaZN buat
pastu ada gak ikan goreng & tempe goreng
alhamdulillah, kenyang sampai malam :)

saje share
kot bleh kasi idea pada kawan-kawan yg buntu nak masak apa, hehe

esok kan cuti, bleh masak kat umah
ehhh, esok mamaZN gantung kuali
kata cuti hari pekerja kan?
haha! ;P

p/s : ikan bawal takleh makan selalu, huhu... sekilo rm18! terkezuttt mak encik!

15 comments:

mama tisya berkata...

meriah...lpr la plak..yummm

Fiza Rahman berkata...

Lapar balik :-(

el berkata...

esok mcm nak masak rendang kerang..sbb hb low hahah

idzwa kamaruddin berkata...

sedap nyerr!!!!

Myra Jay berkata...

Fuhhh!! memang terliur ;D

Azura Aziz berkata...

alahai, sedapnya kerang rebus .. lama xbuat..

eima berkata...

may fav kerang ..sedapnye

ecah khalili berkata...

kerang rebus + sambal kicap..peberettt..gmbar kat atas tu telah menggoda ecah untuk beli kerang balik keje ni..ok fine..hehe

QasehnyaRania berkata...

oh no no no.. semuanya pembuka slera nak nak kerang +sambal kicap +tempe.. sedpanya :) akak cer try bawal emas pulak. buat bakar atau goreng pon sedap :)

amiey lee berkata...

aduiyaii sedappp nye nad....tergodaa tauuu

BUNDA a.k.a KN berkata...

Hujan2 ni tetiba laparlah pulak tengok makanan sedap2 ni...huhu

Budak Kampung berkata...

kerang rebus bikin perut berbunyi2

Tihara berkata...

tengok gambo lauk ni terus rasa nak makan nasik..tapi baru kul 11.39 pg hehe :)

::NureeN:: berkata...

sedap3x...
nak kerang tueeeee

Sweetmama berkata...

sedapnye..
kerang tu feberet k.eija..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...