21 April 2014

Percubaan Pertama Guna Monopod, Hehe...

boleh dikatakan sukses la kot haha!
sbb papaZN yang handle
mamaZN & anak-anak tukang posing je
kihkihkih...

cuba kasi mamaZN yang handle
memang terkial-kial lagi la jawabnya
nak-nak plak kalu sume orang dah ready
tapi kita tak siap-siap setup lagi
mau ada yang amuk, haha!
tu namanya, tau beli je tapi xmo blaja
haha!
okeh, insaf! -____-''

ni sume gambo pepagi Sabtu ritu
muka pun sume fresh-fresh lagi
kang kalu dah petang, masing-masing moody plak kan
tu pun, si anak dara dah mula wat peel
geram jek mak ni, nak!
naseb baek gambonya shantekkks gak ;)

18 comments:

:: idzwa :: berkata...

haaa cantik yg tak nmpk batang monopod tuh!!

Delimasari berkata...

selfie satu keluarga - cantik222

Myra Jay berkata...

Wahh!! best! best... ;)

Myra je takdak monopod sebab sekarang ni tak suka selfie..hehee

lia berkata...

chantek... x sesia beli... tp apakah kat leher Zakwan tu? tali medal ker?

permatabiru berkata...

tangkap beramai2 mmg best..mood happy jer..huhuhu

permatabiru berkata...

tangkap beramai2 mmg best..mood happy jer..huhuhu

Mar Mansor berkata...

memang sakan berselfie nih..

Amanda Suria berkata...

SA pun sama..pandai beli tp malas nak guna..bila balik seremban baru merajin...hahahaha

mama tisya berkata...

senang ada monopod ni....smua bole masuk frame

eima berkata...

TAK SABO NK TGU SUE HANTAR NI ...
AI TAK SUKA SELFIE TP NK AMIK GAMBO KENANGAN KELUARGA SENANG

Tihara berkata...

sweet n happy family gitu :)

syawalsimpsons berkata...

terbaik la...sue suke part yg x da nampak tongkat sakti tu..mmg terbaik...

Nida Mohd berkata...

menarik2..senang nk bergambo reramai bila mana takde sape yg nak snapkn..hihihihi

Fiza Rahman berkata...

Happy family. Cantik gambar. Geram rgk nayli yg buat² tido tu ☺

Adlin Mohamad berkata...

hahahha kita xde lagi ... konon nk beli sendiri nk pilih depan mata sendiri tp bz padahal pudu ngan opis x jauh pun kekeke

Lily@MamaZaraZareef berkata...

wahhh..cantekkkkk gbar2 ni..sume pon ceria2 jek kan..^_^

mummy_ayu berkata...

teringin gak nak beli satu but hubby Ayu bukan kaki amik gambar.. :-(

QasehnyaRania berkata...

wah..best2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...