02 April 2014

Mesti Pernah Buat, Kan? Baik Mengaku! =P

Haha!
Nak tergelak kot masa dapat ni kat FB aritu :)
'Sangat' mengimbau kenangan masa kecik-kecik dulu, hehe
Mostly MamaZN pernah buat
Kecuali no. 1 ngan 9 tu :)
No. 1 tu makan macam kucing tu seingatnya takde la pulak
Tapi minum macam kucing ada kot, haha!
Gilos la! =p

Korang pernah buat yang no. berapa? ;)
Jom share, jom
kot ada yang selain dari 10 benda ni, hihi...




20 comments:

mummy_ayu berkata...

ha ha ha..saya mengaku ..pernah buat..
teringat masa kecik2 dulu kan?

permatabiru berkata...

hahaha..kelakarkan..kartun tu juga yang jadi mangsanya..huhuhu

*sma la no 1 & 9 kot xpernah buat..

lieyalatif berkata...

kikiki tegelak lieya bace satu2 nad...lieya tak penah buat no 1 ngan no 10 tu....tapi tu laa mmg mengimbau kenangan zaman kanak2 bace bende ni...

Chekgu Azrine berkata...

nad..no 2 tu akk biasa buat tau

p/s : akk nak alamat rumah ye nak pos hadiah..kikiki..hari tu punya segmen teka tu nad yg menang k

Myra Jay berkata...

Heheee, of course penah...
bestnyerrr :)

mamaarifakeem berkata...

Hikhik.... terus terimbau di ingatan...
Rasanya no. 1, 9, 10 tu tak buat koot :P

dalila berkata...

wahh..sambil tersenyum2 baca..
kite sama la..1 ngan 9 je x..hihi..kelako plak bile ingt2 blk..

*∽ IZAN ∽* berkata...

hahahaha!! gelakkan diri sendiri je la hihihi

el berkata...

kahkahkahhh
iols no. 1 xnah buat
no. 7 tu x sure jugak rs x nah sbb iols kan gegel2 xde superhero sgt..ms kecik2 lebih kepada main masak2 hahaha

oooooo uols x nah nyanyi lagu 20th century fox tu ek..iols smpi skun pun dok nyanyi gak hahahahahahaha

eima berkata...

rasanye semua penah buat kot ... hahahhahah

Falsya berkata...

Semuaaaaaaaaaaa penah wattttttt..wakakakaka..kantoi udah..

lia berkata...

2 5 7 8 - kita ngaku pernah buat he3

:: idzwa :: berkata...

no.5 no.8 dan no.10!!hahahaa..

Fiza Rahman berkata...

Memang pernah buat. Kecuali no. 9 & 10 tu ☺

syawalsimpsons berkata...

mengaku jugak ni...no 1 dan no.9 je tak penah buat...kikikikik

Sweetmama berkata...

hahaha..mmg mostly pernah buat, especially no 2,3,4 dan 8.

No 4 dan 10 tu mmg anak² k.eija duk buat skrg.

Cho Zila berkata...

der ler kot... ngakuler...

Ibu Lala berkata...

Ha ha ha. Mmg pernah buat pun.

ch@ berkata...

huh! semua kita penah buat.
tu yg pangai turun ke anak2.

QasehnyaRania berkata...

opkos la pernah.hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...