17 April 2014

Karpal Singh Meninggal Dalam Kemalangan Jalanraya

pagi-pagi tadi dapat berita ni
salam takziah pada keluarga mendiang

harapnya berita ni tak dijadikan bahan gurauan atau mainan oleh sesetengah pihak

agak tidak menyenangkan bila dapat tau
ada jugak yang buat main dengan hal kematian macam ni
pastu share gambar yang tak sepatutnya...

hormat ahli keluarga mereka
tunjukkan awak tu islam yang baik

-_____-

13 comments:

Sue-Rya Qistina berkata...

rest in peace karpal singh..x kisahlah agama apapun dia, parti mana pun dia..kita kena tunjukkan rasa simpati kepada keluarganya..

syawalsimpsons berkata...

RIP buat YB karpal singh

Rizziela berkata...

setuju..x perlu terang2 tunjuk yg kita x suka

Budak Kampung berkata...

nanti bila kite tgr dok kata kita ni bajet alim, dok tgo dosa pulop. guano la ore melyu lo ni.. buke mlyu ore islam lo ni dah mace kapir. nyesal la dio ngji tinggi2... takziah kat fmly karpal sigh

Fieda Zan berkata...

kan.. ada je nak buat tomahan macam macam.. dah itu takdirnya..

salwana nordin @ che'wa berkata...

betul tu nad..jd bahan gurauan kt fb pulak..

sepatutnya ISLAM mengajar cth yg baik tp itulah manusia..

hormati dia sbg seorg manusia pun dah cukup..

salam takziah

Gieyana berkata...

Takziah utk keluarga mendiang..

eima berkata...

RIP karpal singh ...
terkejut ingatkan saje diorg main2 rupanye betui .....

:: idzwa :: berkata...

takziah utk keluarga mendiang

lia berkata...

simpan dlm hati segala kata nista, lagi baik... dari d sebarkan...

Petak Bunga berkata...

Islam tu contoh terbaik.
Org yg betl2 faham agama, tsk akan ckp begitu.

Fiza Rahman berkata...

Takziah buat keluarga KS.

QasehnyaRania berkata...

takziah buat keluarga mendiang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...