18 April 2014

JJCM | Lunch Secara Buffet @ Cafe PICC Putrajaya

laaaaaaambat sgt bersiaran hari ni
mood nggak ada haha!

hari ni nak citer pasal makan
alang-alang dah nak masuk waktu lunch kan kejap lagi
meh mamaZN nak share 1 tmpt makan
yang harga buffet utk lunchnya masih mampu milik ;)

lepas balik dari melaka aritu
aunty wawa ajak lunch kat picc, putrajaya
katanya cafe kat situ ada buat buffet utk makan tengah hari
jadiknya, moh le kita ke sana...

harga buffet adalah rm15 sahaja
kenapa? tara percaya? sila la percaya!
dengan 65 jenis makanan yang ada
rasanya agak berbaloi la kan
makan la banyak mana kome nak, haha!
jangan membazir sudaaa ;)

pilihan makanan walau katanya ada 65 jenis menu berbeza
tapi idok le meriah bebeno...
ada kambing golek bagai semua tu
memang takkk la
nak macam-macam kena tunggu buffet ramadhan kot, hehe

antara menu yang ada:
ada nasi putih dengan pelbagai jenis lauk ada nasi beriyani
ada spageti
ada pelbagai kuih muih, kek & puding
ok la, not bad gak
alaaa, banyak mana pun nak makan kalu tengah hari kan
hehehe, ye ke? :P

rasa makanan ok, tempat pun selesa
masa kami pi tu tak ramai orang pun
maybe sebab pi time weekend kan
kalu weekdays maybe ramai la kot

ok la, bleh pi lagi nanti
kot terlajak sampai picc ke kan
:)

16 comments:

el berkata...

giler kentang murah RM15 je
cukuplah tu 65 menu
nak ape lagi kan
yg xleh blah nayli mkn comot
bhahahahahahahaha

Falsya berkata...

Serious murah gile la nad..16 hengget jer..

Azura Aziz berkata...

Assalam Nad, wah dah smpai.. Alycia ada dgr, tp xprnh try lagi...

Nad, tq for birthday wish..
and happy birthday in advance to u jugak babeh.. takut esok terlupa hehe..

Chekgu Azrine berkata...

kalau ada anak memang suka cari tempat makan yang selesakan??
yg paling penting tak ramai orang sangat..makanan cpt sampai..

Mama Idlan Irsyad berkata...

oo, tempat ni la hubby gi dgn opismate haritu... ntah bila dia nk ajak saya plak...heheh..

Tihara berkata...

murah yea, buffet dia :)

Eliss Mie berkata...

Boleh pg sgt ni..nk blk modal mkn ns beriani 3 kali..hihihi

Eda Ejai berkata...

serius murah.. nak buat proposal kat asben.. hehhe.. tq ye share tempat makan ni.. =D

lia berkata...

Wahhhh ye ke... Murah tu rm15... Setahu kita c2 mknan mmg sedap2

Fiza Rahman berkata...

Thanks for the infi nad. Murah tu.

P/S: Nad, baju kat uniqlo berpatutan harganya. T-shirt start dari RM19.90

eima berkata...

mmg murah pastu cantik plak tu tmpt die ... aku pun tatau kat mana ni ...

eima berkata...

mmg murah pastu cantik plak tu tmpt die ... aku pun tatau kat mana ni ...

salwana nordin @ che'wa berkata...

serius???

mmg murah sgt la :)

putih biji mata la nad pilih makanan ye..

enjoy!enjoy!!

Nida Mohd berkata...

Murah sesangat dh tu kalo rm15 utk lunch buffet..boleh mkn smpi pengsan

Lily@MamaZaraZareef berkata...

murah sgt buffet tuh..tempat pon nmpak selesa..mmg berbaloi2..=)

QasehnyaRania berkata...

murahkan boleh le singgah kalau tersesat ke sana.hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...