28 April 2014

Berangan Itu Free =P

buah berangan memang kena bayar
tapi kalu pasang angan-angan yg best
sebab percuma :P

ada orang tu dendiam je dia dok google
pasal moto besau, hehe...
memalam sebelum tido senyap-senyap dia wat projek meng'google', kihkihkih...
marah papaZN sebab ada yg pecahkan rahsia :P

ahad lepas, kitorg sesaje jenjalan ke kedai moto
sebab orang tu nak tengok-tengok moto katanya
jom la kita pi tengok, kang ada yg x tido malam plak :P

memula tu mamaZN takde la kisah sangat
dah memang orang tu berangan nak tuko pada moto besau
sebab tengok dalam gambo, ok je xde la besau sangat
sekali, bila dah tgk secara live...
umang-umang aiii! memang besau pun!
terus rasa serba salah nak setuju, huhu

takpela, bukan nak membeli skrg pun
banyak lg benda lain yg lebih penting utk disettlekan
harapnya angan-angan org tu hanya tinggal angan-angan je la, huhu

jangan ada member yg 'kasi cucuk' dah la, haha!

moto ex5 skrg ni mampu lagi la nak naik berempat
bleh la kalu nak jenjalan dekat-dekat...
kalau dah bermoto besau nanti, mana plak mama ngan nayli nak duduk?
zakwan jawab, 'mama dok umah je la...'
haha, terkono den! :P

13 comments:

syawalsimpsons berkata...

takpe survey2 dolu kan

eima berkata...

mahai tu ...lg pun aku takut wei moto ni ... pasal yg xcden mmg xde cedera ringan ..sbb laju kan moto berkuasa besar takan nk naik slow kot.... ckp ngan papa ZN tak mo la beli ... brangan je sudah

Fiza Rahman berkata...

Nad, hubby ku selalu gak gi kedai moto survey superbike. Tapi berangan jer lah dulu. Mahal wei.

Ratu Hatiku berkata...

hihihi....xpelah dulu kan yg penting... ada rezeki blh beli kan...

idzwa kamaruddin berkata...

woww!!

mamaarifakeem berkata...

Dok kt bando lg senang bermoto kan.. jimat masa...
Angan2 dulu, nnti jd nyata.. :-)
Amin...

dalila berkata...

kikiki..pandai zakwan nk tggl mama ye..mnbole tggl..mesti la papa nk bwk mama dating naik motor bsr..kan kann

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

abg kak pon berangan nk tukar motor besar nad..
tk kesampaian lg..hehe..
tk per servey2 dl...mn taw ada rezeki nnti kan..

Chekgu Azrine berkata...

alamak..
nak beli motor ke sis..
risau plak akk kalau orang bermotor2 nih..
tak tahula kenapa..
uhuk..
naik kereta je la sis..
berangan tu takpe kot..
hahahaa

Dkna Abza berkata...

angan2 boleh jadi kenyataan :)

Lily@MamaZaraZareef berkata...

hahaha..papa zara zareef arituh pon ada cita2 nk tukar moto besar..tp die minat moto yg ala2 moto polis tuh..tp tuhla..klu tak sbb pk pnjang bykkkkkk lagi benda penting nak guna duit kan..mau die dh smbar dh moto besar tu sebijik..wuwuwuwuwu

QasehnyaRania berkata...

hihi.tak pa kasik cuci mata nengok dlu..
sabaq je la zakwan soh mama dgn nayli ddk rmh aje.. :)

Cho Zila berkata...

akak selau berangan nak beli motor besar ... pantang nampak motor besar akak mesti berangan dah.. kereta akak tak kisah sangat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...