17 April 2014

Barang Baru Yang Mesti Ada Dalam Handbag... :P

umum semua pun tau
dalam handbag mesti ada handphone, kunci rumah, purse, wet tissue, etc.
lagi beso handbag, lagi byk la barangnya
kan?
hehe...

macam mamaZN ni, kadang tu…
diaper nayli pun sesat masuk handbag jugak
ni sebab malas nak bawak banyak beg la ni
haha!
jangan ikut, not good-not good, ngee~

laaa ni...
nampak gayanya
ada lagi 1 barang yg memang kena letak je dalam handbag
nak letak kat umah pun boleh je
tapi kang takut lupa plak bila dah ke mana-mana...
letak je dalam handbag, sonang cite
hehe
nak guna, amik je... takmo guna, dok dendiam dalam beg
kikikiki :P

bertambah la berat beg ku itewww huhu!

apakah barangnya?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MONOPOD!

hahahahahaha...!
:P
mentang-mentang baru sampai kelmarin
kemain lagi, hehe

orang lain ada, awak pun gedik nak jugak
ha, beli la 1
jangan ngengada malas nak guna plak nanti
mau papaZN perli 40hari 40malam, haha!

dah try kejap
pastu trus letak dalam beg kikiki
semangat no kekdahnya ni
nak ke mana?
;)

tak ke mana pun
bak kata orang-orang tua...
sediakan payung sebelum hujan
kang tetiba papaZN ajak pi cuti ke mana-mana ke,
takyah la sebuk2 nak pinjam aunty wawa punya

amboi, perancangan...! :P

17 comments:

babYpose berkata...

Oh tu rupa monopod ye :) cantik bag :)

Masya berkata...

wahhh... biru lg, makin meriah blog nanti ada gambar 4 beranak.. senang x pyh ssh nak mintak tolong org amikkan..

lia berkata...

mujur Nad mmg bawak handbag ke mana2... kita ni handbag selalu diam dlm bonet kete masa weekday... weekend mmg xpernah bawak... he3

Lily@MamaZaraZareef berkata...

hehehe..baru sebut aritu rupenye mmg dah beli yek..sng sket amik gmbar pasni kan..husbnd kite tak suka sgt amik gmbar ni so mmg tk harap nk beli monopod..kang die kate bini poyo..huhuhu..tp tuhla..kenalah die rajin melayan jadi tukang amik gmbar bini n anak2 klu dh cmm tu kan..=p

Nida Mohd berkata...

Teringin gak nak ada 1..senang nk selfie atau bergambo ramai2..hihihi

Eda Ejai berkata...

hahha.. tak pe monopod tak berat sangat.. hehehheh..

Chekgu Azrine berkata...

Monopod wajib dah skg..nti semua blh posing..xyah dah ada yg nk kena jd fotograper xbertauliahkan

salwana nordin @ che'wa berkata...

eh muat ye monopod dlm handbag ye..idok le teman tau..

sbb teman pun takde hhheeee

wahhhh pasni sure byk gambo selfie hhhheeee

syawalsimpsons berkata...

yee sama ngan sue..pon sejak ada monopod ni, mmg kat dalam beg, tak penah bawak kuar..hahhahahha...yg penting warna tu sama ngan sue

el berkata...

dah agak dah
sure monopod pya
nasib muat masuk lam hbag
lau x kena beli baru lah beg tu kan ekeke

Gieyana berkata...

X mo komen psl monopod..nk komen psl beg jaa..nice!

Eh, beg kak G lg mcm2..kamera gabak, bj najlaa, wet tissue n bla bla..pheww smbil lap peluh! :p

Petak Bunga berkata...

Bag oun xde zn,
Guna bag kain free je

Eliss Mie berkata...

kecik dr gopro eh.. hurm..jarang selfie tapi syok jugak kalau nak pergi jalan2 segan org nak amikkan gmbr kan..hehehe

Delimasari berkata...

semua boleh masuk dlm h/bag yer

eima berkata...

ai punya isnin sampai TQ sue

Fiza Rahman berkata...

Bestnya dah belli monopod. En somi dah bagi keizinan yer nad. Daku ni kena tuka HP dulu baru bley ber monopod.

QasehnyaRania berkata...

menyenangkan kalau ada monopod kan.
sy masih mmjuk cik abe haha
sbb dia bkn jnis suka bgambar.stkat ni ck abe la photographer sy.so, tak perlu monopod katanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...