10 April 2014

Awalnya Dah Dapat Hadiah Besday ;)

kalu budak dah tentu-tentu hepi dapat hadiah
inikan pulak mak budak :P
nak-nak plak dapat adiah in advance gitewww
mak suuuuuuka sangat!

ari isnin aritu baru je up entry
pasal tudung aidijuma
tetibe terasa cam teringinnnnn sangat nak soping tudung AJ
kira cam nak reward untuk diri sendrik sempena besday x lama lagi :)

ehhh mak tak sangka!
dalam teringin-teringin tu, alih-alih dapat betul-betul :)
macam tau-tau je niat dihati ini, cewah!
bagai pucuk dicita ulam mendatang
amboihhh! :)

tq kat sue ibu syawal&izz
sebab sudi bagi hadiah besday ^_^
besday lagi 9 hari
tapi awal-awal dah dapat adiah dah ni, hehe
excited!

kebetulan pulak nak cari tudung utk dipakai dengan 1 baju ni
takde tudungnya lagi...
elok plak tudung AJ yg sue kasi tu memang sepadan
alhamdulillah, rezki :)

sape yg tak kenal sue ni kan
peramah & suka berkawan dengan sesapa pun...
setiap masa happy go lucky je
suka je bila sue bercerita pasal syawal & izz
macam dorg tu membesar depan mata plak
padahal tak pun :P
memang seronok berkawan ngan sue...
tq sue sbb sudi berkawan ngan kite ^_^

17 comments:

Falsya berkata...

Jemah mcm dpt dgr je isi hari nad ye..hehehe

Myra Jay berkata...

Sama2 memberi sama2 merasa..
Baru tadi baca kt blog sue hadiah dari akak, ni plak sue bagi hadiah kembali :)

Ai like AJ too ;D

lia berkata...

wahhhh Alhmdlh.. murah rezeki Nad..

Masya berkata...

beruah nad.. beg tu yg buat mcm beli kat buti AJ jer...

syawalsimpsons berkata...

dalam tu FM kan..sue ada selit sekali....tak pe nad, sue mmg dah niat nak bagi kat nad..alhamdulillah rezeki kan

mama tisya berkata...

kn dh ckp nad sure dpt rezeki tudung aj...selamat beraidijuma

Azura Aziz berkata...

wahhhh, bestnya nad.. eh birthday kita selang sehari kan.. nnt kt celebrate sama2 taww ;)

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

alhamdulillah..
Allah perkenankan keinginan nad

dpt kwn yg baik mcm sue...

sue nak gak!haha

Fiza Rahman berkata...

Tahniah nad. Murah rezeki.

Lynn Hamzah berkata...

syukur alhamdulillah...
tudung tu mcm sama jer dgn tudung lynn...hihihihi...

Cho Zila berkata...

ulamak bestnyer Nad.. tahniah dah nak dekat hari jadi yerk...

fazilzura berkata...

sonok nyeeee dpt adiah ..

untung le .. sob sob ..

kt kite xde org sudi kasi ..(sedih x ayat)

Lily@MamaZaraZareef berkata...

wahhh..best tu dapat rezeki tudung aidijuma..hihihi

mamaarifakeem berkata...

Waaah pucuk dicita ulam mendatang :-)
Tahniah..syok... mcm akak dpt shawl dr nad.. teruja!

eima berkata...

tu dia dpt hadiah aj tu .... tahniah ...

Sweetmama berkata...

alhamdullillah rezeki,
dapat plk hadiah tudung yg dihajati..bertambah lg koleksi AJ Nad..:)

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah.rezeki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...