19 Mac 2014

Wordless Wednesday : Coming Soon | Captain America The Winter Soldier

Dah mula ber'zikir' di telinga dah ni
Maknanya memang kena bawak la pi tgk
Selagi tak bawak, selagi tu la dia tak jemu-jemu mengajak

Mula ditayangkan kat Malaysia 27 Mac 2014 ni
Means, minggu depan la
Tiap-tiap hari budak tu mengira hari kat kalendar
Aduhhh mak!





Siap kan fulus nya sahaja! :)


6 comments:

Muhammad Taufiq berkata...

Singgah sini :)

Jemput singgah blog saya awksweetgitu.blogspot.com , Support each other =)

Gieyana berkata...

best tue Nad tgk wayang..kak G dh lama x g n now x sesuai la nk bw bb..:)

eima berkata...

tiap kali tgk iklan tu aku teringat zack ... huhu
teringat kompom korg pi tgk cite ni

syawalsimpsons berkata...

sue pon nak tgk jugak..tp sesejak akob dah tau link tenet yg boleh tgk online ...so tunggu online je la nanti..mmg lama la gamaknya...si izz tu tak reti duduk diam dalam wayang...susah tu

Zura@Iwan berkata...

tk per2...
sabar ye zakwan

27 ni mama papa bw pegi tgk wayang k..hehe

Lily@MamaZaraZareef berkata...

Yeayyyyy..zakwan leh geng ngan aunty n zara lah..kitorg pon tgh teruja tgu movie ni..nk tgk hero pujaan hati..kikikiki..mujurlah movie kuar sblm kena pantang kan..harap bby kenan ngan kehenseman capt amerika tuh..hakhakhak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...