10 Mac 2014

Not In A Good Mood ;(

assalamualaikum

dah tengah hari dah pun...

masih terkenangkan nasib penumpang & anak kapal pesawat yg hilang
lebih terasa, bila baru dapat tau
salah seorg penumpang adalah kenalan keluarga kami

masih menunggu apa citer bantuan penyelamat yg membantu
moga dipermudahkan urusan mereka...

sama-sama kita panjatkan doa buat mereka
hanya itu yg kita mampu

dalam pada tu
hati tak keruan mengenangkan
AtokNenekZN yg akan berlepas ke Sydney malam ni
risau, sangat risau...
apapun hati kena kuat
moga AtokNenekZN selamat dalam perjalanan pergi dan balik
moga selamat sepanjang di sana
dah la tak dpt nak hantar kt lcct
lagi bertambah sedih, huhu! :(

pagi-pagi dpt tau 1 menda yg agak tak best
bertambah la rasa mood yg tak ok ni
-____-
tolong ye kawan-kawan...
andaikata saya ada buat salah
tolong tegur saya ye
mungkin ada silap saya yg tak saya sedari
tolong inform saya supaya saya dapat perbaiki diri

sangat la tidak menyenangkan hati
bila diam-diam, takde ribut takde taufan
pastu tau-tau dah unfriend
padahal berkawan baik sebelum ni
buat otak ligat berpikir apa salah saya...

nampak remeh tp tetap buat hati tertanya-tanya...

banyak menda nak share
tp rasa tak best bila semua ni dtg dalam 1 masa...

moga kita semua dilindungi Allah SWT....

till then, take care semua!

11 comments:

Budak Kampung berkata...

apa yang kurang dtg dari diri kita, yg baik dtgnya dari ALLAH ... andai org yg berkenaan membaca, terangkan secara peribadi.bukan dgn melarikan diri.

eilymdrozali berkata...

Semoga semuanya selamat.
Pasal unfren tu..eily pnh kn nad.. tetiba fb unfrenkn kawan. Bkn eily yg unfren. Huhu. Kn hack...try tnya dulu. Hehe

syawalsimpsons berkata...

sabar la nad..insyallah moga selamat perjalanan pergi dan balik atoknenekZn tu yee....nad sue ada kalo nak meluah rasa yee

Cik Jue berkata...

moga atuknenek zakwan selamat pergi dan kembali..

Petak Bunga berkata...

semua orng tegah bersedih.

kita doa yg terbaik je untuk mereka
insyallah jumpa lah..

lia berkata...

Kami pon sgt mandom krn pikir psl mh370...

Unfren bkn penyelesaian..

Cho Zila berkata...

Insyaallah semuanya selamat untuk atuk dan nenek ZN..
jangan sedih sangat.. kalau orang tak sudi tak payah difikirkan tapi akak paham kalua akak juga mengalaminyer rasa pedih gak... namun hidup harus diteruskan..

Rose Azadir berkata...

Assalamualaikum…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com . Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer…

Iela Fazielah berkata...

insyaallah,.moga perjalanan atuk n nenek zn selamt pergi n balik...n ada la sebb dia unfrend.. kalau xde buat pe jgn risau...terdelete kot.... fikir yg baik2 je... juga moga mh370 dijumpai

mamaarifakeem berkata...

Huu.. tcare nad...
Semua dtg sekali, sedih berganda dibuatnya :(
Apapun, cool ye.. moga ada penjelasan utk unfriend tu...
In sha Allah, selamat pergi dn balik atoknenek ZN..

Zura@Iwan berkata...

semoga pesawat MH370 ditemui..ameen..

nad..knp ni?
jgn resah ye..
siapa unfriend nad?
mgkin dia tertekan kot..
pk positif k..

kak pn nad..ramai je kwn..
tp tk semua rapat...
kwn gitu2 je nad..
maybe org tk tertarik nk kwn ngn kak..
kak ni..tk peramah dan mesra kot..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...