17 Mac 2014

Mereka Selamat Tiba | Souvenir Sydney Dalam Beg Ajaib! =p

Alhamdulillah
AtokNenekZN selamat tiba LCCT petang semalam
Aunty Wawa pi amik bawak balik Putrajaya

Sepatutnya kami ke Putrajaya gak semalam
Nak berkumpul sekali sambil-sambil dengar citer percutian
Tapi disebabkan miscommunication ngan Aunty Wawa
Kami melepak je kat umah semalam, huhu!
Lagipun, tak syok la kalu jumpa sekejap-sekejap
Tempoh masa berjumpa nak berborak tanya khabar lagi singkat 
Berbanding tempoh masa perjalanan dari Klang ke Putrajaya
Rugi jek :(
Takpe la, kasi chance AtokNenekZN berehat dulu
Masih jetlag kot! ;)

Zakwan ingat pun nak pi jumpa AtokNenekZN
Berkobar-kobar dia nak pi jumpa
Tapi bila kata tak jadi, terus dia sedeyyy...
MamaZN saja la pusing ayat kata Isnin sekolah
Nanti tido lambat, bangun pun lambat
Terus Zakwan jadi ok semula

Malam tadi Aunty Wawa wassap
Jadi datang ke tak? Mak nak bukak beg ajaib dah ni
Haha, sabo je la!
Beg ajaib katanyaaaaa ;)
Biasanya gitu la
Makpak yang pi bercuti, bila balik anak-anak dah sebuk kerumun nak tengok souvenir
Kikikiki
Kami adik beradik lewww tewww =P 

NenekZN awal-awal dah bukak beg ajaib
AtokZN tak sure la dah bukak beg ajaib ke tak, haha!


Jeles kot, NenekZN bukak beg ajaib tanpa kami, muahahah!
Penuh lantai umah Aunty Wawa dengan ole-ole yang pelbagai tu ;)



Takpela...
Asalkan AtokNenekZN dah selamat tiba tanah air pun dah bersyukur sangat-sangat
Ole-ole tu bebila pun boleh kottt
Tam menyempat-nyempat mak ZakwanNayli ni, kikiki
Bukan apa, tak sabo nak tengok fridge magnet! =p

Harap-harapnya ada la masa nanti utk pi jumpa AtokNenekZN sebelum diorang balik Teluk Intan

18 comments:

syawalsimpsons berkata...

datang putrajay mai la singgah p16 ni..kikikii..x jauh dah tu...alhamdulillah selamat tiba tu yg penting kan

❤Kamsiah❤ berkata...

tu dia...bertimbun fm hehe...

:: idzwa :: berkata...

amboiii bnyk nyer :)

lieyalatif berkata...

alamak camne ni nad...pembahagian harta ismet ulam raja tak cukup korum ekekekeekek...alah don wory tuk bahagian nad sure ade elok tersimpan tu heheeheheh...

betul kate nad, kalo setakat gi kejap nanti tak berbaloi nak tempuh perjalanan jauh tu....takpe2, nanti leh plan baik2 punye lepak2 tanye pengalaman sambil collect ole2 heheeheh...

mesti zakwan ngan nayli tak sabo2 tu nak tgk ole2 ape dieorg dpt tu kan....

lia berkata...

Alhmdlh... depa da slmt kembali ke pangkuan keluarga...

mama tisya berkata...

buka beg ajaib ye...hehehe..sure tk sbr tu...akk pn smlm MIL& adik ipar dh blk dr istanbul..tisya smp keramat dr gombak trus jerit tgk nenek die..kemain rindu..pastu dpt ole2 mcm2 kn

Sue-Rya Qistina berkata...

haruslah excited kan. hehe. nak2 mamaZN ni pengumpul FM yang tegar. hehehe

Nida Mohd berkata...

bestnya..bertambah tambah koleksi fm mama ZN

Falsya berkata...

Bestnye beg ajaib tuhhhhh...

Zura@Iwan berkata...

alhamdulillah..
mak dan ayah nad slmt smpi
itu sudah memadai kan..

sabar2..FM tu akan smpi ke tgn jua..hehe

nurfadilah suardi berkata...

Best yer Fridge Magnet tu. Nak 1..hihihihi

*∽ IZAN ∽* berkata...

syoknya atuk nenek berjalan sakann.. tak lupa soveniour bagai utk cucu2 ehhhh...

tak pe nanti mama papa bawak jumpa atuk nenek bila masa sesuaiii.. leh manja2 lama sketttt hihii

Cho Zila berkata...

ulamak best ooo .. atuk ngan nenek ZN bercuti jauhkan...

eima berkata...

wahhh syok nye jd atok nenek zn berjalan obersi je ..klu aku pun xcited nad

p/s hari ni tak sempat pi pos yang ... huhu 1st day kerja ...

Sweetmama berkata...

alhamdullillah slmt sampai..

biasala tu mmg excited tunggu ole²..hehe

Chekgu Azrine berkata...

Wow..bestnya dpt ole2 dr sydney gitu

Fiza Rahman berkata...

Tu dia. Lambakan souvenir dalam bag ajaib ☺☺

el berkata...

parents uols dah pi sydney uols bila lagi..weols x taulah hahahaha
bak mai skit gift tu boleh haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...