25 Mac 2014

Menangis Kerana Tetamu Tak Diundang ;)

kalau tengok gambar nayli
alahaiii ksiannya dia...
sampai nanges-nanges dibuatnya
ni ok lagi sbb gambar masa dia dah reda sket
kalau takkk....
lagi bingit dalam kereta sebab dengar suara dia jerit & nanges je
ni bukan sebab nanges sedih tapi sebab nanges takut, hehe... :)

alkisahnya,
sabtu ritu kami p beli barang dapur
sebelum naik kereta, tak perasan plak menda alah ni ikut sekali
dah on the way baru perasan...
ada tetamu tak diundang ikut sama! :P

mamaZN yang mula-mula perasan
pastu bila tunjuk kat nayli, dia terkejut la
terus nanges, haha! ksian nayli :)

maybe nayli ingat menda alah tu ada dok dalam kereta sekali
padahal dia kat cermin belah luar
kalau dalam kereta, mamaZN melompat trus agaknya, haha!

mamaZN tak berani nak tengok lama-lama
geli!
lagipun mamaZN 2x5 je ngan nayli - penakut!
hihi...
tapi kena la cover sbb nanti nayli bertambah plak takutnya :P

siapakah atau apakah menda alah yang nayli takut sangat tu?
jeng-jeng-jeng!
inilah dia...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
CICAK!

Hahaha! :D

13 comments:

syawalsimpsons berkata...

alahai kesian nayli...nampak muka dier meraung tu nangis takutkan cicak yee

amiey lee berkata...

hahahahah lawakkla nayli. ni

:: idzwa :: berkata...

geli!

salwana nordin @ che'wa berkata...

la ye ke...hhhheeeee..sama la dgn unty..geli jugak..kalo lalu depan mmg terlompat2..eeeeuuuwwwwww

el berkata...

hahahahah sian nayli taw
cicak ngan nak takut2kan nayli tau
sepak kang hahaha

Zura@Iwan berkata...

alahai...berlinang airmata nayli..
takot sgt...

shhh....auntie zura geli kt lipas..huhu..

Nida Mohd berkata...

alololo..meleleh2 air mata,,igtkn ape..cicak rupanya..

lia berkata...

haishhhh byk2 binatang, awat la cicak... kita pon geli amat dgn cicak tu...

Chekgu Azrine berkata...

Geli haihhh

mamaarifakeem berkata...

Alooor siannye nayli... geng sama abg arif, klu takut sesuatu smpai nngis2 camtu..huu..

dalila berkata...

sian nayli..same la..mamadanish pun takut cicak jgk..danish lg la takut..geli sebenarnya..hihi

Fiza Rahman berkata...

Siann nayli. Geli lah ngan cicak tu.

Adlin Mohamad berkata...

kita bkn takut tp geli hehehhe ..
anak2 lin kat umah ni lipas takut cicak takut kucing pun takut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...