04 Mac 2014

Kali Pertama Nayli Ke Salon!


Rambut Nayli ni cepat panjang! 
Rasa-rasa macam baru jek trim rambut depan dia tu
Alih-alih baru 2 minggu dah nak dekat tutup mata

Masa balik kampung aritu, MamaZN ajak PapaZN pi kedai gunting rambut
Rimas betul bila rambut tebal dan panjang dalam keadaan cuaca panas sekarang ni
 Selesanya berambut pendek jek, sonang nak uruskan

Dah alang-alang MamaZN nak gunting rambut
Meh la kasi adjust sket rambut Nayli jugak ;)
Ingatkan dia meraung taknak, rupanya elok jek dok dendiam 
Comel jek, haha!







Sebelum ni Nayli pernah gak gunting rambut kat kedai
Masa tu umo dia belum 1 tahun kot rasanya
Tapi gunting kat kedai mamak sekali ngan Zakwan dulu, hahaha!
Rambut pun jadi pendek cam boboi jugak =p

Kali ni ingatkan nak gunting pendek jugak
Kasi pendek sket depan ngan belakang je pun
Tapi bila tengok balik macam takde beza plak, haha!
Takpela, janji Nayli selesa dan comel sentiasa macam Princess Sofia
Hahahaha! =p


12 comments:

Cho Zila berkata...

memangler musim panasni elokler rambut pendek... rimas diakan..

Falsya berkata...

Muke redha je nayli..siap muncung xtahan tuh..geramnye lahai..

lieyalatif berkata...

kehkehkeh saling tak tumpah mcm dora laa kamu ni nayli...dora the explorer tu hheeheheheh

comel tgk muke kemit2 die kene potong rambut tu...rasenye nayli mcm dayyan laa nad, cepat betul rambut panjang....sebulan sekali kene pi potong rambut...

Sue-Rya Qistina berkata...

nayli ni sama mcm bambam jugak. kalau gunting rambut senyap je. dah la badan sama2 bambam. hehehe

eima berkata...

OLOLO ...COMEY BETUI DIE NI KAN ....
bgs la tak menangis ...
slalu nye budak takut bunyi gunting ...
jiwa kental ni

nad..klu nk cuba sy bg awak harga promosi utk mac ... awak wasap je nanti sy bgtau ... mmg murah bln ni 18 hengget murah dr biasa =)

Petak Bunga berkata...

comel rambut tempurung he..

wat pony la..he

el berkata...

elok je dia diam cam tu kan
lglah iols geram tau ngan rambut baru dia tu adoiiiiiiiii nayli

salwana nordin @ che'wa berkata...

bolatnya nayli :)

rambut style gini mmg fringe depan tu cepat panjang..same goes to my doter :)

msredcheesecake berkata...

sopan je nayli dok... bergaya ngan rambut baru...hhee

Fiza Rahman berkata...

Wah...curlass nayli. GI salon tu ☺☺

syawalsimpsons berkata...

cumilll dengan muka bam bam tu..kire geng la ngan syawal pertama kali G gunting rambut..egat nak meraung..alhamdulillah ok

zety berkata...

comel sgt potong rambut cenggitu tu..elokk je diam eh..(xpotong rmbut pon comel jugak)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...