04 Mac 2014

Hujan Membasahi Bumi...

Baru je citer pasal jerebu semalam
Tengok-tengok pagi ni hujan selebat-lebatnya
Syukur Alhamdulillah..!

Sebenarnya dari malam tadi lagi
Macam dah ada tanda-tanda nak hujan
Dalam kul 12.30 mlm camtu
Ada la dengar guruh & angin kuat
Hujan pun kejap-kejap je
Masa tu rasa legaaa sangat
Berakhir penantian setelah sekian lama tak hujan

Tak sangka pulak pagi tadi hujan memang lebat
Naseb baek Zakwan & PapaZN sempat sampai tadika
Sebab dorang naik moto
PapaZN jek kena hujan masa sampai ofis
Baju yang disidai pun basah balik
Tempias masuk dalam umah toksah nak kata la
Tapi semua tu takpe...
Boleh dilap, boleh dijemur semula kan...

Baru la terasa sejuk sket arini...
Alhamdulillah

Tempat korang hujan jugak tak?

3 comments:

msredcheesecake berkata...

alhamdulillah, kat tempat akk pun hujan... semalam risau tengok jerebu teruk sgt...

http://msredcheesecake.blogspot.com/2014/03/nadya-bagi-shawl-free.html

syawalsimpsons berkata...

putrajaya hujan sekejap je malam td...pagi ni jerebu balik

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah nad. Kat bangi bapi tadi pon hujan lebat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...