11 Mac 2014

Hanya Doa Mengiringi Mereka...

Jam 12 tengah malam tadi, AtokNenekZN naik flight untuk ke Sydney
Aunty Wawa & famili hantar ke LCCT
Kami tak dapat nak hantar sebab PapaZN balik keje lambat
Sedeyyyyy -_____-

Bertambah sebak bila AtokZN SMS sebelum berangkat
Mohon maaf atas segala salah silap...
Allah....! Sebak sangat!
Apa aja la salah silap seorang ayah pada anak nya kan...
Nak dibandingkan dengan kita ni yang memang selalu buat silap secara sedar atau tidak
;(


Apa-apa pun...
Moga AtokNenekZN selamat dalam perjalanan pergi dan balik
Moga AtokNenekZN diberi kesihatan yang baik sepanjang kat Sydney
Moga selamat kembali ke Malaysia 16 Mac nanti
In shaa Allah, kalu takde aral melintang Ahad nanti kita jumpa ek!


AtokNenekZN bersama cucu-cucunya



Berat hati nak lepaskan AtokNenekZN pergi

Rasa risau, sebak, takut sume pun ada
Memandangkan peristiwa tergempar yang masih belum terungkai lagi ni
(pesawat hilang)

Tapi kena la kuat kan...
In shaa Allah, moga AtokNenekZN dilindungi Allah sentiasa



p/s:
teruskan berdoa
moga urusan mencari dan menyelamat penumpang & anak kapal MH370
dipermudahkan dan mendapat petunjuk

#prayformh370



12 comments:

Petak Bunga berkata...

insyallah..xde apa.

memang ikut rasa takut jgk..tp life must gone on.

Falsya berkata...

Semoga atukZN n nenekZN, selamat pergi dan selamat pulang..amin3..

lieyalatif berkata...

in sha Allah semua selamat....seronok atuk n nenek ZN nak gi sydney....mesti byk ole2 nanti beli utk cucu tu...dieorg gi bercuti yeak nad...syoknye kan....

in sha Allah moga MH370 di kembalikan pada dlm keadaan baik dan semua warga kapal sihat2 ...amin

Chekgu Azrine berkata...

Semoga slmt perjlnannya..

Emilynn Emily berkata...

semoga selamat pergi & pulang....

*** amboi nelly posing!!! hahaha comel...

el berkata...

insyallah semua ketentuan olehNYA
apa pun redha ngan qada dan qadar ALlah
semoga atoknenek ZN selamat pergi dan pulang..jgn lupa souvenir FM hehe

Budak Kampung berkata...

insya allah...smua nya akan selamat dengan iziznNYA

N.A.T berkata...

InsyaAllah .. Allah Maha Perlindung ..

Masya berkata...

insyaallah takda apa²... doa yg baik² sahaja

amboi kemain nayli yer.. possing gelihati tgk..

Zura@Iwan berkata...

sabar ye nad..
atoknenekzn pegi sydney jln2 ye nad?

tak per..byk2kan berdoa pd Allah SWT..semoga perjlnan atoknenekzn slmt dan semuanya dipermudahkan...

jgn sedey2 k..

Fiza Rahman berkata...

In shaa allah...smoga perjalanan mereka dipermudahkan olehNYA.

Lily@MamaZaraZareef berkata...

insyaAllah..semoga perjalanan atok n nenek dipermudahkan yek..bestnye diorang gi holiday eh kat sydney..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...