07 Mac 2014

Hadiah Untuk Suami ;)

Alhamdulillah
Selamat sampai dah, hihi
Ada rezki lebih sket dari menulis blog ni
Hadiahkan something untuk PapaZN =)
Saje nak gembirakan yang tersayang...

Harapnya PapaZN suka la pilihan isterinya ini, haha..!
Sebab bini dia pilih ikut taste sendiri bukan taste incik suami, kekeke...!
Tapi PapaZN bukan memilih sgt pun
;)

Dapat jugak nak gembirakan ahli keluarga
Walau jumlah tak banyak mana
Tapi sebab rezki datangnya dari menulis entry
Yang pada asalnya saje-saje je
Tak sangka membuahkan hasil $$$
Tu sbb rasa puas hati dia lain mcm =)

Rezki yang diperolehi boleh la dikongsikan dgn yg tersayang...

Moga dimurahkan rezki lagi...
In shaa Allah =)

8 comments:

mama tisya berkata...

mesti papaZN suka sbb pilihan isteri tercinta lgpn nad ckp papaZN tk cerewet

el berkata...

suwitnya isteri papaZN
untung papaZN
betul tu alhamdulilah dgn berblog ni dptlah kita beli untuk yg tersayang w/pun nilainye x seberapa tp nilai kasih syg dan penghargaan tu luar biasa hehe

Ibu Lala berkata...

Wow mesti en hubby melompat lompat kegumbiraan nanti

eima berkata...

bergaya papaZn pas ni .. kiki

hasil duit berblog kan .. nk cash out jugak la cam ni ....

Gieyana berkata...

Alhamdulillah..tahniah. Ada lg satu entry tp x sempat nk buat..haizz!

Zura@Iwan berkata...

alhamdulillah
ada juga rezeki nk kasi hb nad adiah kan..
tk per nad..bertuah dpt suami yg tk kisah kan..

Cik Jue berkata...

seronok papa zakwan dapat hadiah

mamaarifakeem berkata...

Eceewaah, makin encem bergaya la lepas ni :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...