20 Februari 2014

Zakwan's New Look! :)


Beberapa minggu sudah kami bawak Zakwan pi gunting rambut
Rambut tak panjang, cuma nak kemaskan kat tepi-tepi telinga tu
Rimas plak nengoknya, hehe

Sepanjang jalan ke rumah kami ni 
Ada dekat 4-5 buah kedai gunting rambut lelaki
Pilih je nak yang mana satu, haha! =p
Tapi tu la, kedai gunting rambut perrempuan pulak yang nan ado, huhu!
MamaZN aritu pun sampai ke Alam Megah nak pi gunting rambut =/


Rambut baru :)


PapaZN jaga Zakwan kat hujung sana
MamaZN jaga Nayli kat hujung sini ;)


Sebelum ni pi kedai Melayu
Tah sejak 2 menjak ni PapaZN suka bawak pi kedai India plak
Lagi kemas kot potongannya tu

Zakwan ni ok je kalu nak potong rambut kat kedai
Tapi susah bebeno nak ikut arahan si tukang gunting, hahaha!
Ikut suka dia jek nak tunduk la, nak teleng kepala la
Dah menyusahkan orang tu, hehe
Tu yang PapaZN kena ada gak kat sebelah
Tolong kasi arahan kat Zakwan =p





Rambut Nayli ni taktau la nak potong kat mana
Yang belah depan tu boleh la MamaZN pelan-pelan gunting kan
Tapi tak kemas, huhu!
Senget benget rambut makwe tu, haha!
Yang belah belakang ni, panjang dah...
Kesian plak kat Nayli sebab bila berpeluh mula la ruam-ruam keluar kat kepala dia


9 comments:

syawalsimpsons berkata...

wah papaZn ni dah macam mando kasi arahankat pekerja ni..kikikiki

JaSSNaNi berkata...

Dulu dulu waktu haikal blom skolah.. mmg akak yang potongkan rambut dia.. tapi skrg dia dah standard 1 kan.. ngantor kedai potong je la.. nanti tak kemas lak kan.. hihihi.. comelnye nayli.. baca buku lagi tu.. zakwan lak hensom sangat..

Fiza Rahman berkata...

Handsome ☺

salwana nordin @ che'wa berkata...

cuba simpan panajng rambut nayli tentu comel lagi!

dah la muka bulat :)

ch@ berkata...

Ensem.
Rambut Adli Arrizqi pun da pjg. Kusut menengoknya.

lia berkata...

kita hantar Zara ke kedai gunting rambut.,... sbb kita potong, mcm tikus gigit he3

Gieyana berkata...

Hens zakwan..nsib baik hb akak leh gunting rmbt lelaki tp anak lelaki x der lak..ekeke

mamaarifakeem berkata...

Maintain encem.. :-)

Zura@Iwan berkata...

hencem zakwan

irfan pun masuk ni..baru 2kali try gunting kt kedai..hikss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...