19 Februari 2014

Wordless Wednesday : SAYA TAK NAK BALIK!


Hahahahahaha....!
Nayli, Nayli...
Papa soh balik tu balik je la...
Kan dah tak larat Papa nak angkat =p





10 comments:

syawalsimpsons berkata...

gelak dolu bila tgk muka papaZN..kakkakakka....geram tak abis lagi si papaZn ni..lambai2 umah org pulok.....kikikikikkkikiki

lizz berkata...

Ololo comey tau nelly nih...biasa la anak2 dapat main mmg takmo balik...

Lynn Hamzah berkata...

hihihihihi...x puas lagi ler tu...

Rizziela berkata...

dapat main air memang jenuhlah kita nak ajak diaorang balik kan

Budak Kampung berkata...

ya ampun..ya ampun nayli.pasai apa hang xmo balik?dok sakan main no

:: Mrs.Eady :: berkata...

hahaha...sweet!

MizzTina berkata...

muka menahan marah ke geram tu?? hahaha..

Falsya berkata...

Hahahahhaha..betul xlarat ha papaZN..ahahahah..nayli mesti tgh keraskan bdn die xnk blk..comelll sgt okayh..

Cho Zila berkata...

ha.. ha.. budak2 ngan air gituler... tak di bagi kesian nak keluarkan pun kesian..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

eh, papa nya pun dh naik badan ke?? ok ler tu...sama2 naik ngan mama, hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...