26 Februari 2014

Wordless Wednesday : Keselamatan Diri, Katanya... ^_^

Dah kenapa Nayli main bricks sampai bertopi bagai?
Haha!
Untuk keselamatan diri ke?
Kikikiki...


Comel!



Nampak macam muka pun dalam bekas baldi yang dibuat topi tu kan?
Jangan risau, in shaa Allah Nayli tak apa-apa
Sebab memang muat sampai tang kepala jek tu
Angle Nayli teleng kepala macam tu 
Membuatkan macam dia takleh nak bernafas dalam tu kan?
Tak, tak...
Kalau betul, dah lama MamaZN tak kasi dia pakai ;)
So, don't worry k! :)


3 comments:

ch@ berkata...

Aduhaiii Nayli, buat perangai comel ye. Meh sini nak picit2 pp gebu tu.

Budak Kampung berkata...

bijak jugak ko ni kan nayli...bibik pon cemas tgk ko pkai 'safety helmet' mcm tu.

psstt...wajib baca ni
http://mimbarhatiku.blogspot.com/2014/02/dalam-diam-diam-si-blogger-lelaki-ini.html

mamaarifakeem berkata...

Ekeke..nayli nayli... geng la dgn akeem tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...