26 Februari 2014

Wordless Wednesday : Kenapa Tengok Mama Macam Tu? =p

ZakwanNayli pelik ke tengok Mama buat gaya camtu?
Macam tak cantik je, macam tak comel je
 ZakwanNayli tak sangka kot yang MamaZN bleh buat gaya cam depa depan kamera
Hahahahaah!
Puiii, sangat! =p




Ok la, pasni Mama tak buat dah gaya camni T_____T



15 comments:

el berkata...

hahahahahaha
zakwan nak tiru tp x sempat kut nak ikut pose mama tu haha

Cho Zila berkata...

ha... ha.. ibu terover sikit.. Naylipun cam nak buatker idakni..

eima berkata...

hahahahaha gelak besar seb baik boss aku tak dgr ... hahahahha

::NureeN:: berkata...

anak2 plak mcm confius kot
eh betul ker mama yg posing ni hehhee

Adlin Mohamad berkata...

zakwan pelik nape la mama saya terover xcited ni hahaha

Chekgu Azrine berkata...

comella sis..nampak mcm budak2 je tau...sweettt

Chekgu Azrine berkata...

comella sis..nampak mcm budak2 je tau...sweettt

Petak Bunga berkata...

mamanya comel sangat..
:)

syawalsimpsons berkata...

mama havoc sikit dari zakwan, tu yg zakwan terkedu tu...tak pe boleh buat, sebab zakwan nayli nak join sekali kot/.//kiikkikik

Ida Reen berkata...

cam comellll je... :)

mamaarifakeem berkata...

Hahaha... memasing wat muke confius...
Geram sama nayli! Eiii...

msredcheesecake berkata...

nape tanak buat dah gaya tu? comel hape...hheee..zakwan tak marah kan?

lia berkata...

Zakwan kagum tu sbb mama nyer comey...

Ibu Lala berkata...

Ha ha ha. Anak terkejut thk gaya baru mak

ch@ berkata...

Mama pun nak comel jugakan...?
Sweetla gmbr.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...