12 Februari 2014

Wordless Wednesday : AIPPP, TAK BOLEH MASUK KOLAM!

Zakwan : Ala, boleh la Papa... Nak mandi dalam kolam!
PapaZN : Aip, aip! Tak boleh, tak boleh!
^________~




Yang baju pink tu kena kasi lebih perhatian sket
Pantang lepa, memang 'selamat' berendam la dia ;)




8 comments:

Fiza Rahman berkata...

Hehehe...ada gayalah papaZN.

Zura@Iwan berkata...

ni kat resort tu ka nad?

tk sbr nk terjun kolam la tu?

el berkata...

iols terpaku teknik posing papa ZN tu hahaha kiut je nak halang nayli..ekekeke

tp kolam tu cantek lah

mama tisya berkata...

nasibaik si kecik bertiga tu tk tolak papaZN dlm kolam..hehe

Budak Kampung berkata...

ADOI dah macam nak berdancing la

Lily@MamaZaraZareef berkata...

resort ni mmg kat area tasik banding tu ker..nmpak cantikkkkk..hehehehe..kite mmg tak pernah lalu gerik n tasik banding ni..tp in-laws dah pernah..mmg diorng kata kawasan ni cantek sgt..^_^

mamaarifakeem berkata...

Uuik bahaya tu, tmbh2 baju pink tu...hee :-)

QasehnyaRania berkata...

mmg. xboleeh mandi ke apa kolam tu kak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...