07 Februari 2014

Rezeki Hari Jumaat | Pemberian Rakan Blogger Lagi :)

Rezeki hari Jumaat lagi, hehe ;)
(Jumaat lepas, posmen tak cuti ek? =p)
Elok plak tu sampainya hari Jumaat
Dan kebetulan jugak 3 Jumaat berturut-turut dapat ole-ole dan kawan-kawan ^___^
*feeling blessed & happy*


Mula-mula dari Adlin, pastu dari Sue Syawalsimpsons
Kali ni pulak dari Kak Alona :)


Bertambah koleksi FM ^______^


 Bestnya jenjalan tengok negara orang kan :)
TQ banyak-banyak, kak!
TQ sebab ingat kat saya walau tengah berholiday bersama famili aritu ;)


*mode:terharu!*

11 comments:

Fiza Rahman berkata...

Tahniah. Murah rezeki.

syawalsimpsons berkata...

seronok ada yang egat nad kan

MizzTina berkata...

untungla.. hehehe

zety berkata...

sweeeett..rmi kwn2 igt kt nad;)

eima berkata...

alhamdulillah murah rezeki

Sue-Rya Qistina berkata...

alhamdulillah..rezeki :)

Adlin Mohamad berkata...

pemgumpul tegar ni ..

Cik Jue berkata...

bestnya ...
makin bertambah koleksi nad

Zura@Iwan berkata...

bestnya dpt FM dr kak alona..
alhamdulillah..rezeki..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

Alhamdulillah dh sampai..
Tak sangka pulak ye posmen kat sana keje ari jumaat. Mesti triple paid tu..hehe..
Nad, akak bagi tu ikhlas tau. Bkn sebab nak soh nad buat entry ni, hehe. Tp akak tau...nad pun ikhlas kan buat entry ni, hehe..

Ibu Lala berkata...

Wah bestnya ada org ingat kat nad. Untung la dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...