26 Februari 2014

PEMENANG Total Harga Hasil Shopping @ BBW :)

Alhamdulillah, tak sangka ramai yang sudi join :)
Thanks uols!
Sangat-sangat hargainya ^_^

Senyum sorang-sorang MamaZN baca jawapan kawan-kawan
Meh MamaZN kasi jawapannya ye ^_~


Ni utk 1 famili :)
Dari atas ke bawah : RM3, RM5, RM5, RM12



Yang ni utk ZakwanNayli, semua pun hardcover
 Dari kiri ke kanan : RM10, RM8, RM8, RM8


Buku-buku kisah Nabi Muhammad SAW
RM1 setiap 1 buku


Buku-buku aktiviti ZakwanNayli
Dari kiri ke kanan : RM3, RM3, RM5

* Takde dalam gambar, 2 buah buku ZakwanNayli : RM9


So, totalnya adalah : RM101 :)


Berikut adalah jawapan-jawapan yang kawan-kawan kasi
Takde siapa-siapa yang kasi jawapan yang tepat
Tapi ada sorang je yang jawapannya hampir tepat :)
Dan pemenang nya adalah yang bertanda merah tu :)
Tahniah! 
Nanti kasi alamat kat nadyaewani@gmail.com



Hadiahnya berupa RM20 dan 2 helai shawl :)))
Harap pemenang suka ^______^


TQ korang sebab sudi join!
Really appreciate it!


16 comments:

syawalsimpsons berkata...

alahai jawapan sue tu..kalo join awal semalam mesti ada rezeki kan...tak pe la

el berkata...

aiyakkk iols ketinggalan baru nak join contest kejap beno closed date pung hahaha
x aciiiiiiiiii dpt menang shawlll
iols suka shawlll huwaaaaaaaaaaa

papepun tahniah pada pemenang

Sidratul Muntaha berkata...

nad..
aku nak buku masak2 tu nad
ko pos free kat aku boleh?
ahahhaa

Fiza Rahman berkata...

Tahniah buat pemenang. Memang berbaloi2 yer nad. Murah tu.

Adlin Mohamad berkata...

hahaha kita over 19 hengget pulak ekkekkee

Masya berkata...

tahniah buat pemenang ...

Rizziela berkata...

alahai..ruginya.. hihi..harga paling tinggi plak tu :D

Mama Balqis BluePinkBaby berkata...

murah giller buku....serius tak tau pasal ni...kalu tak mmg dah pg serbu

::NureeN:: berkata...

hehehe...
malulah..
x prasan lak dh close hehe
anyway, tahniah buat pemenang :)
mmg gila kentang lah murah buku2 ni
nureen baget yg buku2 tebal tue rm30 ke atas

Ida Reen berkata...

alamak. lama tak berkunjung dah.. kalau tak bole join teka harga tu. huhu.
beli kt bbw mmg bes!

mamaarifakeem berkata...

Hahaha.. jauh benor tekaan akak..haha..

Tahniah :-)

msredcheesecake berkata...

oo... rupanya ni yg mintak alamat tu...hhee...

tahniah lah pada pemenang...kekeee

thanks yea nad.... suka dapat shawl...

eima berkata...

pesal aku tak prasan entry ko ni .. arrrrggghhh
smlm bz sgt2 ..mencik tau .. kekeke

:: Mrs.Eady :: berkata...

alaaaaaaaa tak sempat masukk..huwaaa...nak shawll...


hahaha..

lia berkata...

tahniah pada yg menang... adiah tu best he3

N.A.T berkata...

macamana Nat xtau ada GA ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...