24 Februari 2014

PANAS!! | Meh Kipas Ketiak! =)

Assalamualaikum
Selamat pagi semua! :)
Monday blues?
Harapnya takkk, kan?
Tapi tak puas maaa weekend baru ni! Huhu!
Kan? Kan? Kan?

Jadiknya untuk buang jauh-jauh monday blues anda, 
Meh Nayli tolong menceriakan pagi kalian
Moga senyuman di pagi hari akan mekar hingga ke petang =p


Mama, saya panas!



Hahahah!
Adoi la anak, mana datang akal dia nak sejukkan ketiak sampai camtu skali
Hahahaa!
Sabo je la ;)


Amacam? Ada okeyyy sket? =p


14 comments:

Nigina berkata...

heheheh kelakar la nayli nie

mummy_ayu berkata...

wah..nie betul2 panas nie..
:-)

lia berkata...

ha3 u make my day, la Nayli...

mmg weekend hari tu rs x kecukupan... hu3

syawalsimpsons berkata...

macam2 akal dier ye...org lain pon tak terfikir nak letak kipas bawak ketiak yee

:: Mrs.Eady :: berkata...

terkepit ketiak kang..hahah...

Falsya berkata...

Haahhahaha..comel nayli..panas sgt tuh..

Mila Ahmad berkata...

style la sejukkan ketiak huhuhuhu...

::NureeN:: berkata...

hahahaaa lawak tol
pns sgt skrg ni kan :)

Zura@Iwan berkata...

kak ok jek..
tk monday blues skrg
cuma biasa la..
weekend mcm tk puas kan..
itu la manusia..tk penah puas..
ewwahhh..hehehe

amboi..bijak nayli
siap taruk kipas kt ketiak ha..
bucukkkk..hehe

Iela Fazielah berkata...

kelakar la nayli ni

Cik Jue berkata...

eee masam baunya...
hehehehe anak dara ni seksi banyak akl pulak tue...
ada aje aksinya

Adlin Mohamad berkata...

siap jelir lidah tu hahahha ega ketiak kena kipas berangin je rasanya hahhaha

dalila berkata...

amboi nayli..
hahaha..

mamaarifakeem berkata...

Hahaha... terbaeeeklah nayli :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...