27 Februari 2014

Moga Terus Dimurahkan Rezeki, Sahabat... :)

Aduuuuu...
Memang terharu sangat la
Sebab ada kawan-kawan yang mengingati kami kat sini
Padahal jarang jumpa dan ada jugak yang tak pernah pun jumpa
Ada je ole-ole dan buah tangan untuk kami
Atau lebih tepatnya utk anak-anak :)
 Bersyukur sangat sebab dikelilingi kawan-kawan yang sangat baik hati
Thanks uols!

Just nak ucapkan penghargaan pada kawan sekolah lama MamaZN sorang ni
Sejak lepas SPM kalu tak silap kami tak pernah pun berjumpa
Tau khabar berita pun dari FB
Kami masing-masing ada 2 orang anak, sebaya pulak tu dua-dua
Pastu sepasang plak - pun sama ^_^

2 minggu lepas, posmen datang umah hantar parcel
Lagi skali, MamaZN blurrr, sebab memikirkan siapa pengirimnya
Bila tengok nama pengirim dan isi dalam nya tu
Adoi, sebak tetiba!
Rezeki lagi untuk anak-anak, Alhamdulillah :)


Nayli menggayakan baju baru :)




Untuk Zakwan pun ada, FM Sabah utk MamaZN pun ada jugak :)


Thanks Dalila! 
Panjang umur, murah rezki harap-harapnya dapat la ketemu ye ;)
Dan lagi kebetulannya, Dalila ni jiran setaman perumahan dengan Adlin Mama3K
 Alahai, kecik je dunia ;)





11 comments:

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah. Murah rezeki.

Sue-Rya Qistina berkata...

syukur alhamdulillah..murah rezeki :)

Gieyana berkata...

Alhmdulilkah...sure anak2 suka..:)

JaSSNaNi berkata...

seronok dapat hadiah.. comel sungguh nayli pakai baju pokodot tu.. nampak ceria..

el berkata...

seronoklah anak2 uols tu dpt baju baru..uols xmo kasi kat bb iols ke nti hahahahaha

Petak Bunga berkata...

pose comel tu
peace

Adlin Mohamad berkata...

x sangka dell kawan sekolah nad hahahha ...

Amanda Suria berkata...

seronok bila ramai kawan dan boleh bertukar2 cenderahati...memanjangkan ukhwah kata orang kan....

lizz berkata...

Cantiknye baju nayli ceria..gitu..geram nengok gaya nsyli tu cute sangat...

lia berkata...

chantek baju polka-dot Nayli tu...

syawalsimpsons berkata...

alhamdulillah rezeki...nad berbudi dengan org, org ingat dan hargai nad..itu dah cukup baik kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...