19 Februari 2014

Kalau Jumpa Dia, Memang Tak Puas Nak Borak!

Ahad aritu sempat la MamaZN pi rumah sorang rakan blogger ni ;)
Suka-suka jek kan terjah umah orang di hujung minggu
Muahahahahha..! =p

Sebenarnya, malam sebelum tu MamaZN saje la komen IG Sue Ibu Syawal & Izz
Bagitau MamaZN ada kat Putrajaya
Tetiba Sue kata ada nak kasi barang plak
Dah alang-alang ada kat Putrajaya baik bagi by hand jek
Takyah rugi duit nak pos-pos bagai ;)

Disebabkan nak jumpa kejap je, MamaZN sorang jek naik atas rumah Sue
Yang lelain tunggu dalam kereta sudaaa ;)
Lagipun memang nak cepat sebab PapaZN nak jumpa kawan plak pastu kat Equine

Aiseyyyyy, Encik Akob kita baru 'bersilat' kat dapo nak masak mi bandung daaa
Tak sempat la nak merasa, haha!
Bersembang ngan Sue ni sebenarnya mana boleh kejap-kejap
Lepas 1 cerita, nak cerita lain plak
Ada je yang nak digossipkan hahaha!
Memang tak puas la jumpa aritu
Mengenangkan PapaZN & ZakwanNayli dok dalam kereta tu
Terpaksa la beransur awal
Kalu ikutkan hati, nak aje tunggu sampai mi bandung siap, kakakaka! =p
Takpe, next time :)

Dah dapat barang yang diberi, terus minta diri
Takut budak-budak ngamuk je, huhu
Masuk je kereta rupa-rupanya dapat fridge magnet!
Alaaaa, suka sangat la saya ni, hehe

Nayli nampak je FM minion tu terus nyanyi lagu 'babanana'
Haha!
Suka sangat la dia tu ;)





TQ Syawal, TQ Aunty Soya! :)


Sue kata Syawal pilihkan, TQ Syawal!
Pandai Syawal soping FM untuk CikNad :) 
Moga terus murah rezeki la hendakNya pada sahabat sorang ni ;)

7 comments:

syawalsimpsons berkata...

kan..pandai syawal la yang pilih kan...ibu dier tukang pegang..abah dier tukang baya..kikikiki....alhamdulillah, suke kengkawan suke...

Chekgu Azrine berkata...

murah rezki kawan sis

mia izzati berkata...

suka tengok budak potong rambut camtu..hehe sebab tu suka nengok anak saya potong camtu gak.

Fiza Rahman berkata...

Memang seronok borak ngan sue :-)

:: Mrs.Eady :: berkata...

comel :)

ALoNa CintamaniszLite berkata...

naylie pun suka nampaknya ngan cenderahati mama dia..ngee

dalila berkata...

ooo..syawal ngan ngorat nayli ye..
pandai plak pilih utk nayli..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...