17 Februari 2014

Hanya 8 Minit...

Huhuhu...
Apa2pun tetap bersyukur denganNya
Daripada takde langsung, kan?
Merasa la jugak bau-bau yang dirindui...

Pernah sekejap heboh pagi-pagi sejukkkkk!
Sekarang ni pulak hujan tak turunnn
Lama dah rasanya, ada dekat sebulan lebih...

Petang semalam hujan turun!
Alhamdulillah, seronok tak terkata!
Siap update kat FB bagai!!
Lama tak bau hujan, rindu!
Sama macam bau rumput yang baru lepas dipotong dek mesin rumput
Wangi!

Sekejap je, tak lama
Ada la dalam 8minit
Ikut perkiraan kat status FB semalam
Pastu hujan dah reda
Takpela, at least merasa jugak bumi Klang di basahi hujan -____-

Cuaca memang panas skrg
Sidai baju kat luar
Belum pukul 12, baju dah bleh angkat untuk dilipat
Lama-lama terbiar berpanas kang reput plak baju, hihi...

Tempat sape dah dibasahi hujan?
Jangan merungut...
Just nikmatinya barang seketika
Jangan lupa jugak berdoa time hujan turun
Dapat pahala :)

P/S: moga hujan turun lagi hari ni dan hari-hari berikutnya...

13 comments:

lia berkata...

rumah ktorg Alhmdlh hujan jugak.... turun bukan main lebat... pastu sekejapan reda... apapon Alhmdlh...

Petak Bunga berkata...

sini panas sgt..

n sekarang malam bnyk nyamuk.

syawalsimpsons berkata...

alhamdulillah hujan turun sekejap jugak minggu lepas...pastu tak da kan

Zura@Iwan berkata...

alhamdulillah
penang pon lama tk hujan nad
then mlm td..tup2 nk tido dh le
hujan trn ngan lebatnya...
tk de kasi sign apa pon
alhamdulllah..

Gieyana berkata...

Kt penang smlm pon hujan..lebat sgt..:)

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah. Kat bangi berangin jer.

Chekgu Azrine berkata...

kawasan rumah akk belum lagi hujan2..huhu

mamaarifakeem berkata...

Hujan lebat dgn angin kencang di bukit jalil weekend lepas..best.. ALhamdulillah.. :-)

JaSSNaNi berkata...

best bila hujan... di cuaca skrg yg terik2 ni.. memang sangat menanti akan hujan.. ingat 8 minit tadi goreng aiskrim roti nestle tu.. hahahahaha

babYpose berkata...

Alhamdulilah

eima berkata...

cam tu la kat sini .. rumput byk dah mati .... sedih ...pastu kucen jahanam sronok plak memberak

ALoNa CintamaniszLite berkata...

baru semalam ujan lebat kat area umah akak. kalo idak..2 hari sebelum tu ujan cuma kat sebelah kawasan kejiranan sampai ke tepen aje. Bila kuar ke sana..nampak jalan basah. Tp panas jgk laa sbb wap panas bumi ni naik ke udara bila ujan turun, kan..tapi tak mengapa..sekurang2nya pokok2 di sini dpt menyegarkan diri utk memberi oksigen kat manusia yg memberi karbon oksida kat dia..;)

MizzTina berkata...

tmpt sy belum hujan+xde air lagik.. 2minggu dh terputus bekalan air.. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...