28 Februari 2014

AKSI TERLAMPAU Time Tunggu Makanan! =p

Lepas kami mandi kolam beramai-ramai aritu
Balik umah Aunty Wawa jap utk mandi & solat
Pas Maghrib, kami keluar balik untuk dinner
Tempat yang kami pilih tak jauh pun
Kat area Sungai Merab sana - Perantau Hill

Punya la ramai orang!
Servis pun paham-paham je la ye bila orang ramai ni
Naseb baik datang makan beramai-ramai
Boleh la chit chat pungpangpungpang sementara tunggu makanan tiba
Dengan layan bebudak yang berlima ni lagi
Takde la terasa boring menunggu 
Cuba kalu pegi berdua jek, ko tgk aku, aku tgk ko
T______T

 Tapi bila ramai bebudak ni 
Tau sangat dah depa ni
Mana boleh lambat sket, mula la sorang-sorang buat perangai
Macam Zakwan & Adib ok lagi la sebab dah beso sket
Kasi henpon tgk Upin Ipin senyap la dema
Yang anak dara lagi bertiga tu la
Adoiiii!
Bikin fenin! =p


Takyah tengok kat bebudak lain
Tumpu kan je perhatian korang kat budak Nayli ni, haha!


Ni ok lagi bleh wat 'peace' bagai...


Disebabkan Zakwan marah tak tenang tengok Upin Ipin reramai
Nayli bawak diri, Khadeeja folo
Tengok la diorang dah kat mana...



Yang ni paling tak bleh blah, hahahaha!
Memang rasa nak cubit-cubit jek budak Nayli ni, kekekkee... =p


Lama sangat makanan nak sampai! Haha
Sampai Nayli protes pi baring atas meja =p

Nayli ni kalu perangai dia lain macam camni
Memang tak lain tak bukan sebab ngantuk la
Siang tak tido, pastu penat plak asyik main je
Malam mendapat la buat peel macam ni =p



12 comments:

el berkata...

lau makanan lambat smpaikan
anak2 iols siap bising dah tau
mana makanan ni mamaaaaa
nape lambat sgt niiiiiiii
saya dah laparrrrrrrrrrrr

siap weols ckp syyyyyyyyy jgn kuat2 sgt hahaha

itulah mayb nayli penat tu
dicampur lak dgn lambat makanan nak smapai adoyaiii sian nayli

syawalsimpsons berkata...

penat sgt la tu buat peel kan

Sue-Rya Qistina berkata...

bebudak mmg gitu nad. kalau lambat sikit je, akan buat perangai. sama jugak la anak2 sue. jgn kata yg kenit, yg besar pun sama jugak. hehehe

::NureeN:: berkata...

terbaekkk lah nayli...
ala2 ragam tunjuk kat kedai tu la
serve lmbt kan hehehhe

Adlin Mohamad berkata...

kalau kyra sound setepek ...kak apsal lambat sangat ni ..banyak sgt ke masak?? kita plak segan ..
kalau kyreen mmg peel cam nayli la siap duduk bersila atas meja

Gieyana berkata...

Haa siap pose atas meja lg yer nayli...sure msg2 perut berkeroncong..:)

mamaarifakeem berkata...

Budak2 mmg gitu ler, dicampur mengantuk pulak, tunjuk la perangainye nayli..sama je akeem pun..
Masyam nayli, tkde mood betoi tuu..heee

lia berkata...

humangaiiiiii Nayli.... masam-pahit sungguh la muka kat pic terakhir tu... mujur x meraung jer kat c2 kan...

Chekgu Azrine berkata...

Klu dah lama menunggu..huhu..skg akk letih nk bawak aish berjalan..huhu

Azura Aziz berkata...

adoiii, memang aksi terlampau ni Nayli..

ch@ berkata...

Nayli buat perangai comel. Auni Adli mmg dh tak ddk diam dimeja mkn sekiranya mknn lmbt sgt. Kejar kucingla...main pintu la...karang dorg bergaduh lak kat meja tu, mmg pening. Mmg tapau je senang, mkn di rmh.

msredcheesecake berkata...

anak2 akk kecik2 dulu camni lah kat kedai makan... happy stress...hhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...