01 Januari 2014

Wordless Wednesday : Tak Perlu Ke NANDO'S Lagi! :P

Entry pertama utk 2014, wee! :)



Tak perlu dah nak makan kat Nando's pasni
Hehe
Beli jek sos nya kat hypermarket =p
Agak pricey la jugak sos nya
Tapi berbaloi kot!
Hihi..




p/s:
Azam baru katanya...
Nak kurangkan makan kat luar ;)



8 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

pernah sekali aje mkn kat nandos =)

nad,
selamat tahun baru jugak ye
byk tertinggal nk drop komen n3 nad
& takziah bleeding aitu..

usaha lg, heeehhehe

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

eh silap, miscarriage kan.. ;-p

Rizziela berkata...

kalau kat Nandos pun lebih kurang gak harganya

lieyalatif berkata...

lieya pun selalu beli sos nandos ni nad...almaklumlaa kalo buat menu atkins sos nandos ni antara sos yg halal atkins sbb kurang karbo heheehh

Cho Zila berkata...

asmalah kita nak kurangkan belanja makan ... nak jimat cermat sikit tahunni...
wah besttu leh makan ala-ala nandos kat rumahjer...

eima berkata...

sekali pun aku x penah mkn kat nandos ...huhu kesian kan haha

Sweetmama berkata...

kebetulan plak..k.eija minggu lepas baru beli sos nandos ni, mmg byk jual dkt pasaraya dh.., sejak dh ada grill ni mmg senang grill ayam sendiri pastu cicah dgn sos nandos..

Zura@Iwan berkata...

sian akak kan..
tk penah ag mkn nandos..haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...