13 Januari 2014

Tanjat Gegurl! | Kejutan Daripada Rakan Blogger :D



Assalamualaikum
Salam Pagi Isnin! :)
Jumaat lepas MamaZN dapat kejutan, hihihi
Excited! =p
Ye la, takde ribut takde apa
Tetiba ada van Poslaju sampai depan umah
Rasa-rasanya macam takde soping online pun hikhik =p
Bila dah bukak parcel, baru la tau siapa pengirimnya...





Hadiah bday ZakwanNayli rupanya :)
Wat susah-susah jek tau Adlin a.k.a Mama3K ni
Apa-apa pun terima kasih banyak-banyak
Moga sentiasa dimurahkan rezeki lagi hendak-Nya utk Adlin & famili ^_^
TQ Kyra, Kyreen & Keysha! :)





ZakwanNayli toksah citer la kan
Berebut-rebut nak bukak parcel
Bila tgk dalam masing-masing ada dapat hadiah
Baru la berbaik semula
Tu yang elok je bergambar berdua :)

Ngam-ngam soi diorang pakai baju hadiah dari Aunty Lin
Ok jek, boleh la pi jenjalan pakai baju baru, hehe
Zakwan awal-awal dah selamat rasmikan dah pun
Tak sempat nak basuh! =p

Diorang ni cepat tinggi
Macam Zakwan memang dah kena cari baju saiz 6-7tahun
Nayli plak walau baru cecah umo 2tahun tapi badan hantap
Tu yang dah pakai baju saiz 3tahun





13 comments:

Falsya berkata...

Suke zakwan n nayli dpt present..;)

eima berkata...

holooo comeynye nayli .....

Adlin Mohamad berkata...

hadiah bday thn lepas hahahha tu size 5thn baju abg zack kekekke
nayli senang la nk acu sbb si kyreen ada contoh kekekke

sudi2kan la terima hadiah dr 3k yg x seberapa ni eyh

Fiza Rahman berkata...

Tahniah. Murah rezeki 2 beradik nih.

Rizziela berkata...

sukanyer budak berdua tu yer :D

Gieyana berkata...

Mmg cute sgt..:)

Sidratul Muntaha berkata...

kemain seronok lagi budak2 ni dpt hadiah

*∽ IZAN ∽* berkata...

Wahahaha seronoknya dapat suprise present! Nayli dah pakai baju utk 3 years ekk uhuuu

syawalsimpsons berkata...

nampak hensem zakwan kat gamba last tu..sweet sgt..

Zura@Iwan berkata...

wahh..
dpt hadiah dr shbt blogger
alhamdulillah..
rezeki zakwanayli..

Lily@MamaZaraZareef berkata...

bestnye dpt hadiah yek..cntik2 baju aunty lin bagi esp baju nayli..so gurlishhhh gitu...hikhikhik

QasehnyaRania berkata...

wah dpt hadiah baju ye zakwan n nayli. rezeki :-)
alhamdulillah

Ibu Lala berkata...

Cewah cewah. Suka la tu dapat bj baru ye. Hepi esday.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...