29 Januari 2014

ROBOCOP, Coming Soon!

Aritu masa jenjalan kat AEON Bukit Raja
Dari jauh Zakwan dah nampak topeng ni
Mula la dia menggeletis mintak dibelikan -____-

Bukan anak je minat ngan topeng ni
Apaknya pun suka jugak :)
Siap dah berjanji bagai nak pi beli
Masa ni tak beli lagi
Saje jadi model topeng Robocop dulu

Zakwan plak dah ajak tgk movie Robocop
Hari-hari asyik ajak je
Esok dah mula ditayangkan
Taktau la termakbul ke idak hasrat nya tu hihi
Kena ikut budi bicara apaknya la :)

Ps: lambat bersiaran... Mood 'M' melanda!

11 comments:

lia berkata...

like father, like son gitu...

lieyalatif berkata...

itu le nad...boy is always boys...mesti boy stuff jugak menjadi perhatian...hihihihi

wajib bawak tu nad...sian zakwan.... lagi pun cuti2 cny ni tak kemane leh le pi tgk wayangkan...lieya mmg tak minat cite2 robot ni nad haahahahh

Zura@Iwan berkata...

amboi,,
anak n bapak berrobocop..haha

awat mood M nad...
akak esok dh cuti taw..
happy holiday nad..c u dear..

CaDLyNN berkata...

kite pon nak ajak pi tgk..mcm best je

Fiza Rahman berkata...

Robocop beso & robocop kecik.

Jgn malas² ☺☺

LYAfrina berkata...

superHERO malaysia terbaru ni

mama lieyna berkata...

SuperHERO mamaZN... terbaeeek! :-)

el berkata...

ofkoslah uols semua g tgk robocop nti...anak kesygn dah teruja nk tgk..harus makbulkan..ok zakwan enjoy your watching k

Bilal157 berkata...

Silahkan singgah di WEB kita kakak :-)
buat anak-anak kakak yang mau belajar

https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT

ch@ berkata...

Dah mcm helmet pulak.
Anak bapa, elokla camtu.

Cho Zila berkata...

Beli jangan x beli...
Bgler tengok.... dah minattu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...