02 Januari 2014

Makan Nasi Kenduri Kahwin @ Penjara Kajang

Tahun lepas...
Eh, ecececece... Cam dah lama jek tahun lepasnya tu, haha!
Padahal baru 2 minggu lepas kot! Hehe
Kami dapat jemputan kawen anak sepupu AtokZN
Bertempat di Dewan Penjara Kajang

AtokNenekZN dah bermalam dulu kat umah kami
Esoknya tu naik 1 kereta je la kami ke kenduri
Ahgak jauh gak la kot kan dari Klang ni, huhu!
Memandangkan jemputan tu dari sedara mara sendrik, kena la pegi jugak

Sampai sana kul 12.30 tgh hari
Aunty Wawa & famili plak sampai 5 minit lepas kami dapat tempat duduk, hehe :)
Memang dah berjanji nak jumpa kat sana je


Khadeeja moody sbb tak berapa sehat... Kesian dia!


Dok melepek ngan AtokZN :)


Bila pi kenduri kawen ni, orang paling seronok adalah Zakwan
Sebab memang feveret dia kalu dapat makan nasi minyak
Berselera je tengok dia makan
Kita yang nengok pun happy bila dia makan banyak :)
Tapi kesian kat dia kalu mana-mana kenduri kawen tu tak jamu nasi minyak
Tapi kasi nasi putih je
Memang terus mood Zakwan jadi kureng =p




Yang bestnya kat kenduri ni, ada 2 tempat makan! Hehe
1 belah dalam dewan, lagi 1 belah luar dewan - bawah khemah
Yang belah luar ni menunya berasaskan kuih muih & cendol :)


Pastu ada la plak candy buffet
Uiii, Zakwan suka bebeno la
Abes comot baju yang dia pakai tu sbb makan mashmallow bercoklat


Lepas makan kami lepak situ sampai pengantin tiba
Cantek sangat pengantinnya :)
Belah kami yang pengantin perempuan tu - sebaya Aunty Wawa :)



p/s:
tunggu jemputan utk tahun 2014 plak :)

4 comments:

Rizziela berkata...

tempat keje asben sy ni

Gieyana berkata...

Cantik pengantin..rambut khadeeja cam Najlaa gak yer..tp nnt sure lurus rambutnya..x yah ssh2 wat straighten..;)

syawalsimpsons berkata...

mmg nampak seronok si zakwan yee

Zura@Iwan berkata...

kenduri ni yg zakwan pakai bj sm mcm irfan tu ye? hehe..

akak kn..kalau pegi knuri..suka mkn nasi putih ag..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...