11 Disember 2013

Wordless Wednesday : My Fridge Magnet - Latest Collection ^_^


Letak kat dining hall
Sambil makan, sambil jamu mata, huhu! ;)

Elok tak susun camni? ;)



Hari ni Selangor cuti
Sempena Hari Keputeraan Sultan Selangor
Selamat bercuti pada yang bercuti
Pada yang kerja, jangan buat-buat cuti
Hikhikhik ^____^





20 comments:

syawalsimpsons berkata...

ok fine jeles banayk ni..kena semangat kumpul macam nad jugak ni

Lynn Hamzah berkata...

cantik2...teringin nak buat gitu juga...tp fridge magnet x banyak...hohoho...

lieyalatif berkata...

cantik dan kemas camni kan nad...kalo boh kat esbok tu mcm serabut tgk....dah jadi wall deco yg cantik ....suke2...

nanakimie berkata...

cantiknya,akak beli kat mana ye board tempat letak fm2 ni?

Tanpa Nama berkata...

mane beli board yang letak fridge magnet tu ye?

Lily@MamaZaraZareef berkata...

Wah..meriahnye fm..tantek gak susun mcm ni..:)

Anak Ibu berkata...

nmpk lebih kemas.. klo susun kat frige msti calar balar.. good idea

el berkata...

byk dah...nti penuh wall tu ngan frame mgnet hehe

Chekgu Azrine berkata...

cantikla sis..

akk tak terasa pun cuti sebab memang dah cuti..hehehhee

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Nad..byknyaaaaaa!!Jeles k.atie tau...(^_^)

Cik Puan Rara berkata...

wow banyak dh.best nya!

Sweetmama berkata...

Wah makin bertambah board fm..elok cantik tersusun..

mama lieyna berkata...

Waaah hiasan dinding yg terbaeeek.. cun sgt susunannya... :-)

Zura@Iwan berkata...

wahhh nad
dh lekat kt dinding ye..
byk FM..
brp ribu agak2 FM Nad ni?

eB berkata...

wah byknya, jeles tgk :)

mama tisya berkata...

byk dh magnactic board fm tu...bole jd wallpaper ni

Adlin Mohamad berkata...

wahhh gud idea cantik nad

Masya berkata...

cantik sgt.. dah bnyk buat mcm ni cantikk...

mama ila berkata...

wahhh...banyaknye =)

ch@ berkata...

Ltk kat hall mmg sgt cun. Cantik menarik dan debom. Sukaaaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...