18 Disember 2013

Wordless Wednesday : Ber'Gwiyomi' Sebelum Mandi =p


Bila dibukakkan baju, suka sangat tinggal kan kejap kat atas kepala camtu
Konon comel sangat la tu, hehe
Tapi memang comel pun di pandangan mata mak nya ;)

Pandai plak bergaya ala-ala gwiyomi tu
Padahal budak bushuk masham tak mandi lagi, hahaahah!
Takpe, bau tak masuk dalam gambar =p




Tepat seminggu lagi genap la Nayli 2 tahun
Syukur Alhamdulillah
Makanya lagi seminggu jugak la 
MamaZN bakal berjaya bf kan Nayli selama 2 tahun
Seminggu jek lagi
Moga dipermudahkan segala urusan...



11 comments:

mummy_ayu berkata...

amin..
ala tomeinya budak bam bam nie bergaya. :-)

syawalsimpsons berkata...

alhamdulillah nad seorang ibu yang kuat kan..dapat jugak BF kan nayli sampai 2 tahun kan

syawalsimpsons berkata...

alhamdulillah nad seorang ibu yang kuat kan..dapat jugak BF kan nayli sampai 2 tahun kan

Mar Mansor berkata...

alhamdulillah..berjaya susukan anak selama 2 tahun..tahniah..

Cho Zila berkata...

macam comeljer macam comeljer... budak2kan suka meniru...

eima berkata...

wahh untung nye nayli mama die berjaya BF die sampai umur 2 tahun ... mmg comey pun nayli dlm blog mama die kamian cam mudah diedakti sebenarnye... puas jugak nk pujuk sentuh die .. garang hihi

Adlin Mohamad berkata...

alolololo cumel tu

Zura@Iwan berkata...

amboi..
pandai bergwiyomi nayli ni..
tk lama dh nk masuk 2thn kan..
cpt masa blalu..

Iela Fazielah berkata...

bestnyer.... alhamdulillah...hampir berjaya menyusu badan penuh 2 thn....akak pun insyaallah... tp lmbat lg.. imran br nak cecah 1 thn 9 bln huhu

mama lieyna berkata...

Comel... suka je bergmbar nayli ni, yg ni kontra dgn akeem... hee..

Kejapje nak 2 tahun depa ni kan, tp serius ckp, akeem dok besar tuuu jugak, mcm jumpa msa setahun dulu..hehe.. nayli mesti besar ni :-)

Sweetmama berkata...

nayli..kamoo mmg sgt chumell..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...