27 Disember 2013

Nayli Nak High Heels! | Anak Dara Mama Dah Besar! ^_^

Alolololo.....!
Anak Mama sorang ni dah beso!
Padahal baru jek celebrate 2nd birthday, 25/12 baru-baru ni :)

Kalau baru lepas mandi, pandai dah pilih nak pakai baju apa
Sama gak la kalau nak luar berjalan-jalan
Memilih!
Mulut pokpekpokpek, tapi MamaZN paksa gak pakai baju yg dia tak berkenan tu
Haha! =p
Biasanya, baju kaftan dengan dress - 2 baju ni memang dia tak suka pakai, hehe
Tapi sape lagi nak pakai, kena paksa la jawabnya =p

Sekarang ni pandai dah dia
Kalau main kat laman umah, takmo pakai selipar sendrik
Mesti nak cari kasut mak dia
Almaklum, kasut mak dia cam ada tumit sket, so cam tggi sket la kan
Pandai dia diam-diam amik dan pakai
Kemain dia suka ber'high heels' skrg ni
^_____^

Ni aritu, masa jenjalan ke AEON Bukit Tinggi
Masuk kat kedai Cotton On
Nayli bleh plak nampak sandal kayu ni
Kemain la dia suruh MamaZN pakaikan
Kelentung kelentang bila berjalan
Suka bebeno la tu ;)


Elok plak ada saiz Nayli ;)



Ehhh, wat muka comel plak dia! :)


Takmo tanggal!
Menanges Nayli bila MamaZN nak bukak balik sandal tu
Nayli ingat PapaZN nak belikan kasut tu, huhu!
Sori Nayli
Tak dapek la dek non, hihihi...
Harganya RM69! Takpe, baik beli menda lain, huhu!
Dah la budak kecik ni cepat membesar
Pastu sandal jenis bertali, macam susah je nak pakai & nak bukak
Tunggu la bebila Papa dah terbukak hati nanti nak belikan ye :)
Nanti Mama carikan yg murah-murah sket ye Nayli =p


14 comments:

Iela Fazielah berkata...

amboi nayli.....comel dia...
tp betulla.. rugi beli..harga mahal..nnt kaki besor dah xleh pakai..pakai kejap je

MamaFarah berkata...

alolo..sian nayli...ada nad sandal tumit tuk budak yg murah2..blikan satu..sian dia dah wat muka comel mcm tu papa tak approved..

Petak Bunga berkata...

anak dara dah pandai melawa ek..

Fiza Rahman berkata...

Kecik2 dah pandai pakai kasut tinggi. Memang anak dara betul..hehehe...

mama lieyna berkata...

Alahai..siannye nayli... tkpe tggu besar sket ye yang.. pndai dh memilih, mcm akeem.. :-)

Chekgu Azrine berkata...

kesiannya dia..
ni macam perangai kak cik Yaya nih
kalau akk harga camtu pun kompem tak beli..
tu membazir kot..
ada je sis jual yg camtu murah2.
kena carila

Cho Zila berkata...

amboi nak high heel yerk... tapi memang tak usahler beli sebabnya dia pakai kejapjer.. lagipun mahal gaktu....

mama tisya berkata...

kalo gegurl ngan kasut high heel mmg tkleh dipisahkn..tkpe tgu beso skit nanti dpt la ye

mummy_ayu berkata...

betul tu...Iris hari tu..ada sekali adik Ayu belikan, berapa kali jer pakai..pas tu..pakai tu, tak leh nak lari2..kang terseliuh plak...

dalila berkata...

comelnye nayli..
dah pandai mintak high heel ye..
hihi

syawalsimpsons berkata...

cian nayli ye...tak pe..nnt mama beli yg murah N cantik untuk nayli yee

el berkata...

amboiii taste dah makin tinggi ni kalah aunty el tau..hahaha

eima berkata...

amboi..kemain nk heel..alusha pun tunjuk minat yg sama..bj pilih sendrik..suka beg..asek nk beli beg je..suka tukar2 kasut soo gegirl...tp mak die simple sempoi x suka semua bab tukar2 sbb kedekut...hihi

network marketing social network berkata...

*The blog was absolutely fantastic!Thanks for this type post.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...