19 Disember 2013

Menang Contest 8TV Di Instagram :D

Kemenangan di hujung 2013
Hehe
Kemenangan terakhir kot utk tahun ni :)

Masuk secara tak sengaja
Ala, syarat senang tu yang ada hati nak join
Kalu syarat payah sangat memang lama ignore jek pun :)

Syaratnya tag@8tv dan hashtag #8tvhits10 pada gambar menarik tapi mesti warna hijau

MamaZN apa lagi, asal ada gambar kaler hijau-hijau
Sume pun tag 8tv, haha!

Alhamdulillah, mengena gak pada salah satu gambar :)


Gambar triffle yang kehijauan dengan buah kiwi membawa kemenangan :)


Hadiah nya kalendar eksklusif 8tv utk 2014
Hehe
Jadik la kan...
Orang nak kasi free ;)


10 comments:

eima berkata...

ok la tu org takde ko adekan ... hehehe

tahniah tahniah

Liza Yati berkata...

Tahniah Nad. Rezeki hjg thn. Hehe..

Fiza Rahman berkata...

Tahniah :-)

syawalsimpsons berkata...

alhamdulillah rezeki tu..tahniah nad

Sweetmama berkata...

tahniah nad,
triffle tu mmg nampk menarik, rasa mcm nak masuk dalam mulut je buah kiwi kat atas tu...

Zura@Iwan berkata...

alhamdulillah tahniah Nad
mengena gk byk2 gmbr tu ye..hehe

Adlin Mohamad berkata...

wah bila masa join heheheh kita dah x bape aktif join GA ni .. nampak nana join contest lompat2 tu xde pic pulak nk join hehehe

*∽ IZAN ∽* berkata...

memang gambar hijau kiwi ni menggiurkan mata yg melihat hihihi

mekchu berkata...

mmg jadik sangat la tu.. tag gambar je dpt hadiah.. sape nak bagi kannn....

ch@ berkata...

Eh, untung sgt dh tu kakNad. Tahniah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...