31 Disember 2013

Gambar Famili Di Kalendar 2014 :)

Tak sampai 24 jam lagi
Kita akan ke tahun yang baru 2014
In shaa Allah
Kejap jek rasanya kan?
Ehhh, dah hujung-hujung memang kita terasa kejap je dah masuk tahun baru
Cuba awal-awal tahun, mesti kita cakap lama lagi ;)

Elok plak di ambang tahun baru ni
MamaZN dapat hadiah dari EB
Dapat kalendar dengan muka sendrik di sitewww, haha!
Mak excited banget! :)
TQ EB!




Dah jadikan kalendar meja camtu
Kena la letak tinggi-tinggi sket
Kang tak pasal-pasal Zakwan buat main jadikan tangan transformers! Haha! =p




MamaZN pun dah ingat-ingat lupa dah dapat hadiah ni sebab apa
EB cakap sebab ada komen kat salah satu entry di blognya
Alhamdulillah, dapat jugak
Ramai gak rasanya yang dapat kalendar ni, kan?
:)

Kalu ada yang berkenan, bleh la PM laju-laju kat EB
Kot-kot la nak buat tempahan :)
EB ada amik order ^_^


p/s:
Weee! Boleh la merancang cuti-cuti Malaysia 2014 plak :)


7 comments:

::NureeN:: berkata...

nureen pon dpt, cantik kan :)

Cik Puan Rara berkata...

selamat tahun baru sis!

Adlin Mohamad berkata...

dapat jugak ...balik kang snap pic kat dinding buat n3 hahahha

next vacation pulau tioman ujung bulan 5

Masya berkata...

rezeki tahun baru

noorzie berkata...

kak nad, klu nk tempah kalendar ni ada jum.minima nye ke? atau nk sekeping je boleh?

TQ :)

syawalsimpsons berkata...

selamat tahun baru nad..sue pon dapat jugak..kikiki..sue letak kat opis

Lily@MamaZaraZareef berkata...

comel kalender!! bestnye ada org bg hadiah..kite dulu ada sekali pernah tmpah kalender ada muka sefamily mcm ni..semangat jek mood nak keja hari2 kan letak kat opis..hehehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...